Annons:
Etikettofftopic
Läst 2455 ggr
MaMaMade
2010-12-07 20:57

Tänkte försöka feng shui´a...

Kryper till korset o ger mig på ett försök att feng shui´a vårt hem…litegrann…efter ett otal övertalningsförsök från Tuvan m fl. Flört

Håller mest till på AB, Matlust o Livskvalitet annars. Är en prylgalen 25-åring…*host o harkel*…el ngt sådant…som ääälskar att samla på en massa saker. Älskar historia, minnen o annorlunda saker. Handarbetar mkt samt pärlar vilket innebär att jag har ett helt rum fyllt med tillbehör; tyger, garner, pärlor o allt som hör till mina hobbies. Kitsch o den victorianska stilen; that´s me! Skrattande

Ska dock läsa på lite härinne o se om jag kan förändra åtminstone litegrann här hemma. Man får väl börja lite lugnt så att chocken inte blir för stor!

Annons:
Clary
2010-12-07 21:16
#1

Du är så välkommen in MaMa, har väntat på dig Flört

Steg ett är ju att rensa så jag puttar upp några av de trådarna till dig. Det viktigaste är att inte försöka ta allt på en gång. Det finns tips om de där små sakerna också.

Önskar dig lycka till på din resa in i Feng Shui världen Kyss

Medarbetare på Feng Shui och Indien

 

 

szirius
2010-12-07 21:54
#2

Välkommen hit.Glad

Det låter klokt att börja lite i taget, röjer man för snabbt kan det hända att alla känslorna inte riktigt hänger med nämligenFlört.

Ett tips är att börja otroligt försiktigt - men att hålla det varje dag. Tex en låda varje dag. Sedan, utan att man knappt märkt det, och t.o.m haft riktigt trevligt, så har man rensat igenom alla lådor och skåp i huset!

Lycka till. Och jag lovar - när du märker  den emotienella skillnaden kommer du att bli fastTungan ute

Pagan
2010-12-10 13:05
#3

Va kul MaMa, ja ett litet steg i taget är bra, inga stora skutt då är det risk man druttar på ändan.Tungan ute Lycka till.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Clary
2010-12-14 12:18
#4

Hur går det MaMa, har du börjat än Flört

Medarbetare på Feng Shui och Indien

 

 

Upp till toppen
Annons: