Annons:
Etikettbadrum-toalett
Läst 3553 ggr
evali
2010-10-17 22:06

Renovera badrum

Hej!

Vårat badrum ska genomgå en omfattande renovering. Det ligger i området för framgång, och undrar om det är något som jag ska tänka på vad gäller färger, material mm för att flödet ska bli så bra som möjligt…

Tar tacksamt emot råd….

Annons:
Clary
2010-10-17 22:35
#1

Välkommen in Evali Flört

En av de saker jag kommer på så här direkt är att man helst inte ska se toalettstolen när man öppnar dörren. Dörren till badrummet ska helst inte ligga mitt emot ytterdörren och inte heller öppnas mot kök eller sovrum. Du kan väl berätta lite hur det ser ut med dörr och fönster och hur det ligger i förhållande till andra utrymmen så ska jag grunna på resten Skrattande

Medarbetare på Feng Shui och Indien

 

 

Tuva-Lena
2010-10-18 01:53
#2

Jag tycker blått och vitt är fint i badrum, blått är dessutom en framgångsfärg. Går att kombinera med olika blå nyanser och vita detaljer då. Blått står dessutom för "rent" i sjukhusspråk. Mörkblått är väl fint..? Flört

Jag har min badrumsdörr mitt emot ytterdörren. Tyst Känns inte bra men vad gör man i gamla hus där avloppet redan är där det är? Foten i munnen

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

 

Pagan
2010-10-18 20:00
#3

jag har oxå mitt badrum placerat fel!!! Ser dassdörren direkt man kommer in. Desto viktigare då att alltid ha dörren stängd och toalocket nere. Annars blir det tvi chiFlört Ganska nyrenoverat är det dock, med blått kakel.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Tuva-Lena
2010-10-19 01:47
#4

Tjusigt Pagan! Ja jag tycker mörkblått ser så fräscht ut i badrum, med vitt då, några svarta detaljer så är det perfekt. Mitt går i en ljusblå/vit våttapet och blått på golvet, ser lite kallt ut men ger ett fräscht intryck tycker jag. Och det där med toalocket - vet inte hur många gånger om dagen jag fäller ner det.. Foten i munnen

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

 

Upp till toppen
Annons: