Annons:
Etikettofftopic
Läst 4305 ggr
JohannaMax
2010-05-15 13:17

Palten

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vi har en liten harpalt som flyttat till oss. En kväll satt hon på trappen när jag kikade ut och morgonen efter satt hon kvar. Jag tänkte att det var något fel på henne så jag satte henne i vår utekaninbur men hittade inget fel på henne så efter ett par dagar släppte vi ut henne igen.

Hon kommer när vi är ute i trädgården o hoppar runt och äter på gräsmattan, hon har en sten i muren hon ligger på där hon har utsikt över oss och på kvällen kommer hon upp och lägger sig på trappen.

Enligt Solöga betyder hare: Släpp taget och ge dig hän i glädje. Tag det avgörande steget nu. Min gåva till dig är att visa företagsamhet.

Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Annons:
JohannaMax
2010-05-15 13:19
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Sovplatsen

Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

JohannaMax
2010-05-15 13:26
#2

Försökt lägga in flera bilder flera gånger nu men det går inte. Tråkigt men jag får prova senare igen.

Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Nordann
2010-05-15 18:51
#3

Det är inte en kanin som förirrat sig?Harar brukar ju inte komma till människor i första taget.Det ser iaf mysigt ut!

JohannaMax
2010-05-15 23:07
#4

Konstigt, det går fortfarande inte att ladda upp fler bilder.

Hon är en hare, det syns tydligt nu när hon hunnit växa lite till. Bilderna ovan är tagna i slutet av april. Tänkte ta nya kort i dag o vi har varit ute flera timmar men hon har inte visat sig…:o(

Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Tuva-Lena
2010-05-17 00:17
#5

Åh så söt den är Johanna! Är det en harunge tro..? Tänk att få ett sånt sött "husdjur" så där helt apropå! Kyss Jag blir helt varm i hela kroppen. Glad

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

 

Nordann
2010-05-17 00:51
#6

Jag skulle se det som ett lyckotecken om jag blev med hare på det sättet (lär inte hända för jag bor i en stad).

Annons:
JohannaMax
2010-05-17 00:53
#7

Har inte sett henne i dag heller…Gråter

Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Nordann
2010-05-17 01:00
#8

Å,men det är ju vår nu.Hon är säkert ute och friar,det tror jag iaf!

Tuva-Lena
2010-05-17 12:10
#9

Jag tror också att hon gjort en avstickare bara. Hoppas det.. Flört

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

 

JohannaMax
2010-05-17 12:16
#10

#8 o 9 Hehe! Vilken liten rackare men får hoppas på det, tråkigt om det hänt henne något men så är ju livet som vild. Rävar o annat lurar i buskarna.

Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Tuva-Lena
2010-05-17 12:23
#11

..annars var kanske meningen att hon skulle visa sig för dig, för att du skulle få ett budskap genom henne och "Solöga"..? Man vet aldrig.. Jag fick se en havsörn här uppe i skogen förra året, precis när jag behövde det. Örnen står för kraft och mod och det var i rättan tid den visade sig för mig också.. nere som jag var. Men jag kände att hela kroppen kom i gungning och jag blev styrkt ända in i själen! Glad

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

 

Upp till toppen
Annons: