Arbetsrum

sista april= skrivbordsstädardagen :)

2010-04-03 19:53 #0 av: szirius

Läste i en fengshui-bok att den sista april så ska man städa sitt skrivbord - det innebär även att städa i sin DATORSkämsOskyldig.

Ska vi testa? Tydligen får man hjälp i arbetet pga energierna från att många gör det samtidigt denna dag ( jag gissar på kineserTungan ute) .

Jag har börjat lite smått att rensa bland fotona, men det är ju ett evighetsgöra och slutar bara med att jag sitter o kollar på gamla kort sedan sonen var litenOskyldig.Men nu attans! Den sista april smäller det - och inte bara med raketer dåSkrattandeFlört.

Anmäl
2010-04-04 00:19 #1 av: JohannaMax

Jag hänger på!!

Kan vi inte ta en gemensam taveluppsättardag med...Både Tuvvis o jag har problem med att få upp saker på väggarna...

Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink. glitter & glamour!

Anmäl
2010-04-04 04:30 #2 av: [Jeremina]

Det lät intressant så vi kanske ska prova då!

Anmäl
2012-04-24 21:02 #3 av: szirius

Hej hopp, snart dags igen för stora skrivbordsrensardagen( gäller även rensning i datorn då)Flört.

Anmäl
2012-04-24 21:04 #4 av: Torahzen

Ja, det behövs ju alltid.... Även om jag har ganska rent så har jag en del högar att gå igenom. Tack för påminnelsen!

♥♥♥ Livet är nu - lev det väl! ♥♥♥
Tora, Sajtvärd på Feng Shui

Anmäl
2012-05-13 20:45 #5 av: Isa56

Attans det missade jag Oskyldig

"Om du inte gillar något, ändra det. Om du inte kan ändra det, ändra din attityd. Beklaga dig inte. " Maya Angelou"                                                                 Medarbetare på Tarot

Anmäl
2012-05-17 20:51 #6 av: Clary

Inte försent än Isa att städa skrivbordet och datorn Flört Jag missade det också men bättre sent än aldrig

Medarbetare på Feng Shui och Indien

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.