Annons:
Etikettköket
Läst 4521 ggr
[Jeremina]
2010-04-14 18:22

Vännens nya kakel...

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vännens nya kakel i köket! Jag tycker det är smakfullt i alla fall!!

Annons:
Tuva-Lena
2010-04-15 02:54
#1

Ja det var väldigt sött! Sedan beror det lite på vilka färger dom valt i övrigt förstås om det skall göra sig till omgivningen..

Jag tror ni gillar "tuttenutt-stilen" där uppe i Jamtli Jeremina..? Flört jag är mer jordnära och bastant i smaken - vad nu det innebär.. Obestämdmen jag har inget som är tuttenuttigt i alla fall. Skrattande

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

 

[Jeremina]
2010-04-15 03:02
#2

Han gillar vår stil så vi är nog lika och han är dessutom min mans kusin Tungan ute

Clary
2010-04-15 08:48
#3

Kaklet i sig är väl fint men som sagt, det beror ju helt på hur det stämmer in med resten av inredningen.

Medarbetare på Feng Shui och Indien

 

 

Conquest
2010-04-16 02:48
#4

Den i mitten ska bort.

"Brasse"

[Jeremina]
2010-04-16 02:52
#5

#4 Du menar krukan? Ska det bara vara neutralt tycker du?

Brasse *hihi*

JohannaMax
2010-04-16 10:56
#6

Håller med Conqis jag!Skrattande

Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Annons:
Tuva-Lena
2010-04-17 02:39
#7

..det var tanken här också - det blir lite mycket med krukan mitten, fast kanske med slätmålade väggar.. Obestämd men "upprepningar" i inredningen blir lite tröökiga i mitt tycke - liksom förväntade. Då är det snyggare med en grupp olika krukor någonstans på en enda vägg, och resten av kaklet helt slätt.

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

 

Hellas
2010-04-17 11:48
#8

Jag håller med föregående talare, jag gillar inte heller motivet, annars är det ok.
Det som är lite svårt kanske är färgen, man blir gärna lite låst eftersom den inte alltid matchar alla andra färger.

I mitt förra hem satte vi upp svart klinkersten, helt obehandlad, det var skitsnyggt tillsammans med de vita släta luckorna och den tjoocka bänkskivan i mörkt trä (som kostade skjortan)
Skötsel av trä och klinkers?? Inga problem alls :)

//Hellas

Medarbetare på http://spiritualism.ifokus.se/

Clary
2010-04-17 17:16
#9

Om man skulle sammanfatta alla de blider du lagt ut Jeremina från din väns hus så är det i mitt tycke alldeles för rörigt med många färger och mönster. Jag skulle inte stå en dag.

Svart klinkersten låter snyggt med vita luckor, rent och stilfullt. Kul att ha dig här igen Helena det har jag nog inte sagt eller Skäms

Medarbetare på Feng Shui och Indien

 

 

Upp till toppen
Annons: