Praktiska tips

Hjälp

2010-03-10 13:31 #0 av: timmelin

Hej alla goa vänner jag behöver hjälp av er.

Har ju som sagt adhd ( troligtvis) och nu har jag tappat tråden.  Vilket vi med adhd har en tendens att göra då och då. Satsar 100 % och sedan har vi ingenn kraft liksom kvar

Vill fortsätta att städa och röja. Men nu har jag tappat gnistan. Så hjälp mig att få igång den igen.

HJÄLP Glad

Anmäl
2010-03-10 17:08 #1 av: Pagan

Lite Pagan Pepp pepp pepp. På med lite Iron Maiden kanske och börja längst till vänster där du just nu befinner digTungan ute 

Skämt å sido. Du kanske behöver vila lite oxå du flitiga Timmelin. Tag time out och bestäm en ny ordning och börja på måndag.

Anmäl
2010-03-10 18:53 #2 av: SaJo123

Ta bara något litet.... Tex sängbordet.

Anmäl
2010-03-10 18:55 #3 av: Clary

Gnistan kommer och går för oss alla och du gick ju ut hårt Flört

När jag inte kommer igång gör jag gärna listor där det finns små saker, som att sy i den där knappen som saknas till att slita ur garderober och rensa. Visste ni förresten att i de flesta garderober så används 20% de resterande 80% bara hänger där ändå Förvånad

Medarbetare på Feng Shui och Indien

Anmäl
2010-03-10 19:09 #4 av: Pagan

Clary, det är nog sant och riktigt. jag har en garderob till sommar, en till vinter och en "än finns det hopp" den sista används inte alls. Där förvaras sådant som jag hoppas att komma iFlört

Anmäl
2010-03-10 22:16 #5 av: [Jeremina]

Jag har inte adhd men jag tappar också gnistan ibland men du den kommer tillbaka...Flört

Anmäl
2010-03-11 20:17 #6 av: [Gitsan]

Här är också en gnista som försvunnit, men jag tror den kommer tillbaks när vårsolen börjar lysa lite flitigare. Min fibro-trötthet gör också att det inte gnistrar lika ofta som jag vill, men "en sak i taget och var sak på sin plats"...

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.