Annons:
Etikettsovrum
Läst 2327 ggr
[Jeremina]
2010-03-05 00:50

Vad vore..

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vad vore vårt sovrum utan våra djur liggandes i sängen under dagen, alla fyra tillsammans?!

Annons:
Tuva-Lena
2010-03-05 13:26
#1

Vad vore livet utan djur? Tomt o innehållslöst tycker jag. Framför allt så skulle det kännas väldigt tomt på sängen. Flört Även om katten hade skitit i vardagsrummet härom dagen.. och jag kom hem och fick vända i dörren. SkrikandesSkrattande Ta ett djupt andetag och springa ut o in några gånger innan jag hade fått bort "bomärket". Tyst Lådan stod orörd vid ytterdörren - jo jo det är katter i ett nötskal det. Cool

 Cat And Mouse Tail 

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

 

Tride
2010-03-05 14:25
#2

GladKyssTungan uteOskyldig (så gör katter)Skrikandes(när de inte gör så här)

Tride.

Sajtvärd på Indien.ifokus. Medarbetare på Andlig Utveckling

"Livet är inte lätt men intressant"  storafamnen

 

 

[Jeremina]
2010-03-06 02:47
#3

#1 Var kattlådan full då? Tungan ute

szirius
2010-03-06 19:54
#4

jag suktar VERKLIGEN efter en kattunge just nu….eller helst tvåFlört.Nu var det ett tag sedan vi hade och då bodde vi i en liten tvåa, inte så svårt att hålla koll o lyfta till lådan för att få dem rumsrena…men hur gör man när man bor i STORT HUS??? Vi har två våningar, ska man ha kattlåda både uppe o nere då, tills de lärt sig springa i trappen?

…men …. jag minns inte ens att vi HADE nån kattlåda till vår senaste, utan hon jamade vid dörren och det hände nog aldrig att hon kissade inne…Obestämd…som sagt det var 7 år sedan nu…jag glömmerSkäms.

Förfriska gärna mitt minne - jag vågar fråga här, eftersom det vimlar av kattfolk härFlört

[Jeremina]
2010-03-06 23:59
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5

Kanske en långbent katt då som den här bilden som jag hittade på nätet Tungan ute

Nordann
2010-03-07 00:22
#6

#4 Om bara ungarna får stanna hos sin kattmamma tillräckligt länge så lär hon dem att gå på lådan.En låda per katt,en låda på varje våningsplan är också bra för många katter vill inte gå på en använd låda.

Annons:
Tride
2010-03-07 16:36
#7

Visst är det nåt speciellt, det där suget efter kattunge. FlörtJag skulle tro att en kattlåda räcker, och de lär sig att hitta rätt ganska fort. Men två skadar ju inte.

Tride.

Sajtvärd på Indien.ifokus. Medarbetare på Andlig Utveckling

"Livet är inte lätt men intressant"  storafamnen

 

 

Clary
2010-03-07 20:29
#8

Vi har bara en låda och Tassen var så duktig från första början trots att han aldrig haft låda tidigare, hade ju varit utekatt tills han kom till oss 4 år gammal. Det är nog den mest problemfria kisse vi haft och hans föregångare Tussen var lika duktig han, men han var ju bara ute i band och kom till mig 12 veckor gammal.

Medarbetare på Feng Shui och Indien

 

 

Tuva-Lena
2010-03-08 00:33
#9

#3 Nej då, lådan var helt ren, men jag tror att det var kattsanden som inte "dög". Skrikandes När jag kom in genom dörren så sprang han genast på lådan, liksom för att förleda mig, skitkatten där! Skrattande Han har gått på lådan tidigare när han var yngre och inte vågade sig ut bland "de stora grabbarna", men det verkar som han har ratat den nu.. NU har det blivit varmare så han går ut som vanligt i alla fall. Tungan ute

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

 

[Jeremina]
2010-03-08 01:06
#10

#9 Frös kisse då Tuvan Tungan ute

Tuva-Lena
2010-03-08 01:21
#11

Nej det kan jag inte tänka mig, lådan stod inomhus.. men förra vintren använde han stallet och det var ju perfekt! Då mockade jag både åt häst o katt! Skrattande Men den här vintern har det varit för kallt för katt, så jag ställde fram lådan för att skona hans tassar. Och tacken fick man ju.. Tyst fast det är glömt o förlåtet nu - jag får väl köpa annan sand, typ guldstoff till nästa köldknäpp Foten i munnen

 Kitty 1 

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

 

[Jeremina]
2010-03-08 02:41
#12

Jag menade att han frös och inete ville gå ut!

De är knepiga katterna för ibland spelar det ingen roll vad man gör.

Tuva-Lena
2010-03-08 11:16
#13

Jo han frös stackar'n men då får han ju hålla tillgodo med lådan istället.  Inatt har han varit ute för första gången på månader. Nu trivs han, det märker man. Flört

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

 

Annons:
Tiia
2010-03-08 16:56
#14

hihi…så ser det ut hos oss också….bara att det är 2 vovvar och 1 kattunge

Upp till toppen
Annons: