Annons:
Etikettövrigt
Läst 1317 ggr
Clary
2010-02-19 11:04

Inbrott eller dags att städa?

Det här är ett utdrag av beskrivningen ur Rita Emmet´s bok "Var sak på sin plats"

Ett par kommer hem till sitt hus där det varit inbrott. Polisen är fortfarande kvar på platsen och säger allvarligt "Jag måste varna er för hur det ser ut där inne. Tjuvarna har vänt upp och ner på allt och det kommer att ta er veckor att städa upp"

Husägarna går in med hjärtat i halsgropen och ser att absolut ingenting är rört. Det ser ut precis som det gjorde när de gick på bio. Dags att städa kanske?

Måste se om jag kan få tag i den boken Flört

Medarbetare på Feng Shui och Indien

 

 

Annons:
SaJo123
2010-02-19 12:42
#1

Känner igen det. En kompis till mig var blomvakt åt en granne och råkade ut för det. Hon kom in och skulle vattna blommorna och trodde det hade varit inbrott! *he,hee* Men grannen fattade ingenting! Det var ju som vanligt hemma hos henne…

Hoppfull
2010-02-19 16:24
#2

Hahahaha, har hört talas om folk som har det så där jag med Skrattande

Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?

Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

JohannaMax
2010-02-19 18:15
#3

Haha! Jösses!! Då måste man ha ostädat/rörigt hemma!!!

Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

SaJo123
2010-02-20 10:01
#4

Och så är kompisen otroligt pedant! Hon har allt i raka linjer…

Jag ligger nog lite mitt emellan… Oskyldig

Denna kommentar har tagits bort.
Tiia
2010-02-20 16:59
#6

tihi..den var bra ligger nog mittemellan här också…men med vissa saker är jag åt det pedantiska hålletSkäms

nån skit i avloppet finns inte hos oss

Annons:
JohannaMax
2010-02-20 23:19
#7

Trist om det är för pedant med. Mamma är sån…det finns lixom inget liv i deras hus, det är bara ett fint museum. Man fick aldrig leka o busa. Jag vill ha ordning o reda men här får ungarna leka o har jag inte tid så kan det bli dammråttor i hörnen. Det ska finnas liv i huset.

Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Tuva-Lena
2010-02-21 00:39
#8

Här är det livat minsann! Tyst Och ingenting går i raka linjer heller. Glad Men lagom är bäst. Lite grus på golven gör inget, men stök, neeeej!! Skrikandes

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

 

Hoppfull
2010-02-21 12:56
#9

#7 Min svärmor är sådan… deras hem är så stelt så det känns inte som det bor någon där ens. Det är hur trist som helst tycker jag.

Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?

Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

Upp till toppen
Annons: