Annons:
Etikettbyta-grejer
Läst 1843 ggr
Clary
2/14/10, 5:24 PM

Deckare

Mina böcker bara förökar sig hela tiden trots att jag rensar förbrilt Flört En trave deckare av Erica Spindler, sju stycken, står på tur att lämna mig. Titlarna är:

Catwalk, Det fjärde offret, Dags att dö, Spelets härskare, Svart mässa, Dödlig lek och Tystnadens makt.

Är du intresserad så pm:ar du mig Flört  20 kr plus porto tänkte jag.

Medarbetare på Feng Shui och Indien

 

 

Annons:
JohannaMax
2/14/10, 5:52 PM
#1

Är hon bra Clary? Har för mig att vi har lite samma smak.

Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Clary
2/14/10, 5:57 PM
#2

Jag gillar henne tror nog att du skulle göra det också, du kan ju prova en och ta resten sen om du vill Flört

Medarbetare på Feng Shui och Indien

 

 

Tride
2/15/10, 11:55 AM
#3

Jag hänger på här, för jag trodde tråden skulle handla om deckare i största allmänhet.Tungan ute Vill bara berätta att jag på sista tiden toktittat på "Montalbano" på DVD, inspelat på Sicilien. Jag vet inte om det är deckarintrigen som intresserar mig mest eller den soliga och vackra miljön vid havet.Flört Ger lite kompensation för det snöhöljda vinterlandskapet utanför mina fönster. GladJag har hittat filmerna i Vi-butiken här, men jag kan tänka mig att de går att få fram med hjälp av internet. Om man googlar på "Montalbano", tex.

Tride.

Sajtvärd på Indien.ifokus. Medarbetare på Andlig Utveckling

"Livet är inte lätt men intressant"  storafamnen

 

 

timmelin
2/16/10, 2:58 PM
#4

Hej läser just nu spelets härskare. Hade inte tidigare läst någon av hennes böcker. Men dom är ju jättesköna att läsa ju. Hon skriver på ett skönt kvinnigt sätt.

Är pockettokig, köper alltid pocket. Dom är smidiga att ha med överallt, i väskan.

Elpida
2/16/10, 5:12 PM
#5

Clary - har du sålt alla böckerna eller kan man bli aspirant på några? Jag har ingenting att läsa snart och det går inte för sig =)

Kram kram

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

Clary
2/16/10, 6:29 PM
#6

#5 Väntar på att Johanna ska bestämma sig när de gäller de som ligger ute nu. Kommer att lägga ut mer i morgon Flört

Pocket är perfekt, smidigt att ha med sig, lätta att ha i sängen (där läser jag mest) och framförallt priset är helt ok Skrattande

Medarbetare på Feng Shui och Indien

 

 

Annons:
Elpida
2/16/10, 11:48 PM
#7

#6 Okej, jag väntar….Skrattande och priset är heeelt okejGlad

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

JohannaMax
2/17/10, 12:16 PM
#8

Clary, jag avstår denna gång!Kyss

Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Upp till toppen
Annons: