Annons:
Etikettvardagsrum
Läst 2678 ggr
Tiana
2010-01-24 13:21

Favorithörnan

Jag har en hörna i min lägenhet som alla verkar tycka om. Jag kan inte få in en bild nu när kameran är urladdad, men det kommer senare.

I alla fall är den här hörnan, där det står en soffa och en lampa, längst in mot balkongen, väldigt populär. Om inte jag sitter i den, så ligger någon av fyrbeningarna och där. Likadant om jag får gäster, så är det den hörnan där folk sätter sig först.

Det sviker aldrig. Måste vara något speciellt med den när alla är så förtjusta i den. Jag sitter tom. här nu när jag skriver inlägget! Skrattande

Annons:
Clary
2010-01-24 18:49
#1

Är du tankeläsare Tiana? Satt och funderade på att lägga upp en tråd om våra favorithörnor nu när jag åt middag, och så har du redan gjort det Kyss

Tänkte att ni kunde lägga in bilder och berätta lite om era hörnor som ni trivs allra bäst i. Jag ska plocka fram kameran och fota lite under kvällen.

Medarbetare på Feng Shui och Indien

 

 

Clary
2010-01-26 12:09
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Så, nu har jag tagit en bild på den hörna som är min alldeles privata, delar den bara med katten Flört Här sitter jag när jag ska läsa in mig på något, mediterar, skickar healing eller lägger kort. Bilden blev lite ljus, nån har pillat på inställningarna men jag tror ni kan få en uppfattning ändå

Medarbetare på Feng Shui och Indien

 

 

Clary
2010-01-27 10:57
#3

Är det bara Tiana och jag som har en favorithörna Förvånad

Medarbetare på Feng Shui och Indien

 

 

Tiia
2010-01-27 12:54
#4

När jag väl har fixat till det här hemma så ska jag fotografera.Fundilerar bara var min hörna ska varaTyst

Elpida
2010-01-27 14:48
#5

Oj, måste hem och låna dotterns kamera, ska klura ut det där med bilder oxå… återkommer =)

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

Tiana
2010-01-27 17:04
#6

Ska försöka ta en bild och lägga ut ikväll. Har haft fullt upp som vanligt de sista dagarna. Flört

Annons:
Tiana
2010-01-27 21:07
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#7

Så, här kommer min hörna.

Tuva-Lena
2010-01-27 23:58
#8

Va mysiga hörnor ni har! Jag måste nog städa min först.. Skäms och min hörna är nog mest datorhörnan den. Men nu har jag tänkt flytta datorn ut ifrån sovrummet och till ett mindre rum. Här drar det så kallt om fötterna. Tyst Skall ställa hit min lilla soffa istället - den jag skulle klä om ni vet, och göra lite myspysigt här inne istället. Då skall ni få se..

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

 

Clary
2010-01-28 14:17
#9

Din soffa ser ut som en kryp-upp-i-mig soffa, härligt Skrattande

Men Tuvan, dator i sovrummet vad har vi sagt om det Skrikandes  Jag tror nog att du har en myshörna någonstans som inte samtidigt är arbetsplats Flört

Ser fram emot era bilder Tiia och Elpida Skrattande

Medarbetare på Feng Shui och Indien

 

 

Tuva-Lena
2010-01-28 23:48
#10

#9 Nä, faktum är att i det här rummet datoriserar jag, sover jag, yogar jag, mediterar jag och det där andra du vet när man får kontakt av 3:e graden. Jag har ett göörstort hus men ingenstans att vara för jag använder bara bottenvåningen. Där uppe huserar växter och annat smått o gott, ja ni vet nog vid det här laget. Tyst Det måste renoveras och moderniseras uppe och jag är en kronisk fattiglapp, fast med humöret i behåll. Glad

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

 

[Gitsan]
2010-01-30 11:57
#11

Först tänkte jag skriva att jag inte har någon favorithörna, men så kom jag på att jag ju har det. Har ingen bild på den med det är en mysig fåtölj som jag kan luta bakåt. Där sitter jag gärna när jag läser eller tar mig en middagslur. Helst då med en pläd på och över den en av hundarna som verkar stormtrivas där i mitt knä.

Jag har aldrigt tänkt på den som min favorithörna, men jag ska nog ta och fixa till den lite mer framöver.

vuxenbarn
2010-01-31 17:10
#12

Hej Här är en nyh kommling.

Ni funderar väl varför jag har val detta fokus. Det beror på att vi har använt oss av Feng-shui i alla våra hus vi har haft. Kommit fram till att det funkar. Ett hus vi hade, var det 2 välstånds platser på.

Clary
2010-01-31 17:20
#13

Hälsar dig välkommen hit vuxenbarn och hoppas du har många tips att dela med dig av Flört

Medarbetare på Feng Shui och Indien

 

 

Annons:
Tuva-Lena
2010-02-02 01:11
#14

Välkommen vuxenbarn! Glad

Två välståndsplatser? Kan det finnas fler också då? berätta gärna mer.. Flört

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

 

[Jeremina]
2010-02-03 02:37
#15

Det är som hos oss där i den lilla tvåsittsoffan vill alla sitta och tresitsen står tom Obestämd

Elpida
2010-02-03 09:36
#16

Letar fortfarande efter sladden till dotterns kamera så jag kan få in bilden i datorn….

Älskar ju min hörna och vill visa den…=(

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

vuxenbarn
2010-03-21 19:13
#17

Tack för välkomnadet

Enligt den som undersökte huset genom feng shui, så kan det finns fler välstånds punkter. Vi fick även vet hur vi kan öka välståndet, och skydda oss mot onda krafter

Upp till toppen
Annons: