Annons:
Etikettrensning
Läst 1289 ggr
azab
10/26/09, 11:46 PM

Ett tecken?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej!
Som ny medlem här vill jag börja med att berätta om något lite udda som hände i somras.

Jag hade köpt boken "Rensa i röran" och hade med den i våran husvagn som sommarläsning. Hann dessvärre inte ens börja innan husvagnen brann och blev i stort sett totalförstörd. Men bland allt det svarta, sotiga lyste det något vitt, och där låg den - Rensa i röran.
Så, vad tror ni? Dags att börja? Flört 
Jag tog det i alla fall som ett tecken och streckläste boken en eftermiddag och har börjat så smått med rensningen.

Så här är jag nu, villig att lära mig.
Önska mig lycka till! Glad

Annons:
E-cattan
10/27/09, 1:00 AM
#1

Vad tråkigt att husvagnen brann ner!

…men nog låter det som att boken ville vara i din ägo. Kul när det är så tydligt!

Jag har en historia om den boken också! Det är nog 10 år sedan som den var månadens bok i ngn bokklubb som jag var med i. Jag avbeställde den eftersom jag inte hade några pengar, men den kom iallafall. Seedan tänkte jag skicka tillbaka paketet men det fanns ingenstans. inte förrän tiden gick utdå dök den upp igen! Jag såg det som ett tecken och rensade som jag aldrig rensat förr. Och det var röra!Glad

Tuva-Lena
10/27/09, 1:26 AM
#2

Ja definitvt, det måsta ha varit ett tecken till dig! Men va tråkigt med din husvagn.. Gråter

Välkommen till oss azab!

Dom här böckerna verkar ha något magiskt med sig E-cattan.. Flört

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

 

E-cattan
10/27/09, 3:17 PM
#3

FlörtDet tror jag också!

azab
10/28/09, 2:40 PM
#4

#1 Ja, det var jättehemskt, men det finns å andra sidan inget ont som inte för något gott med sig. Glad 
Roligt att du också haft en liknande upplevlse med den boken. Här är det också röra… i massor!

#2 Tack så jättemycket! Skrattande

E-cattan
10/29/09, 2:48 PM
#5

Cool

Upp till toppen
Annons: