Annons:
Etikettövrigt
Läst 1201 ggr
Tuva-Lena
2009-10-10 02:37

Ny bild att associera till

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vad tänker ni på när ni ser den här bilden? Eller vad kommer till er, rent spontant? Glad

Bilden har jag lånat av Ayena, en medlem på AB.

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

 

Annons:
Tiana
2009-10-10 09:47
#1

Min första tanke var vackert. Efter det började jag fundera på när det var jag flög senast. Älskar att resa, så denna bild fick mig att må bra Skrattande

[Chakra]
2009-10-10 12:52
#2

Bilden får mig att tänka på frihet, längtan och att ta bort det gamla för att släppa in nytt.

PiteCarina
2009-10-10 19:30
#3

Jag tänkte på hopp. Att bakom de mörka molnen (bekymren), så väntar ljuset (lyckligare stunder).

Clary
2009-10-10 23:26
#4

Bakom molnen skiner alltid solen även om jag inte ser det.

Medarbetare på Feng Shui och Indien

 

 

Tuva-Lena
2009-10-11 02:38
#5

Jag tänker mig det oändliga, det outforskade som är en gåta för oss alla. Men att egentligen så är den väldigt enkel -  d v s ljuset som döljer sig bakom molnen. När vi vet svaret på gåtan så känner vi oss lättade: Jaså, var det såå enkelt! Vi vill ju gärna krångla till allting, men visst är bilden härlig? Glad

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

 

Hoppfull
2009-10-12 12:00
#6

Bilden är underbar och jag tänker nog på samma saker som er andra Glad

Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?

Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

Annons:
[Jeremina]
2009-10-12 23:23
#7

Jag känner mig så när jag ligger med mina avslappnings och mentala träningsband Flört

Tuva-Lena
2009-10-13 02:27
#8

#7 Ja visst, man känner sig som ett med allting, eller hur? Jag upplever samma sak när jag gör yoga. Den har blivit som ett "måste" för mig, inte bara för träningens skull utan just avslappningen och känslan av att ingå i ett större sammanhang. Oj, nu blev jag smådjup så här inpå natten. Oskyldig

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

 

Tride
2009-10-13 15:15
#9

Mycket vacker bild! Frid och glädje. Glad

Tride.

Sajtvärd på Indien.ifokus. Medarbetare på Andlig Utveckling

"Livet är inte lätt men intressant"  storafamnen

 

 

Tuva-Lena
2009-10-18 12:03
#10

..och sedan en känsla av att, "där går dom som inte finns kvar hos oss här nere på jorden.." Glad

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

 

mayolica
2009-10-24 15:15
#11

Jag får en harmonisk känsla  av att vara ett  med universum och få sväva däruppe i det blå.

Tankarna går tillbaka till när jag var liten och låg och tittade upp i himlen och såg på molnen som såg ut som olika figurer som seglade förbi.

~ mayolica ~

Upp till toppen
Annons: