Annons:
Etikettövrigt
Läst 1204 ggr
Levethia
8/28/09, 1:47 PM

Sista dagen Gillt

Japp sista dagen hemma på nästan två veckor!

Idag skall det rensas och städas, och sen flytta allt som inte får plats i badrummet till vardagsrummet. Och göra iodrning för katterna och packa för dem och ja packa för mig själv får jag absolut inte glömma, tur är väll att man har en hel dag på sig och det är så mycket att göras.

Sen får jag hoppas att jag får slängt allt det som skall till tippen senare Glad

Har sovit på min resår madrass sen två dagar tillbaka mitt på golvet, och tror aldrig jag harsovit bättre och vaknat så bra i hela mitt korta liv. Kanske det man skall göra, jag tror jag lever lite väll för bekvämt och har tagit för mycket hänsyn till andra egentligen ? två soffor hade jag tidigare bara ifall jag får mycket besök vilket bara sker en gång om året ?? Och katterna stortrivs också nu när vi inte alls har så mycket i hemmet, kanske skall göra mig av med mer saker. Sluta ha alla dessa bra att ha saker, och visst har man ofta användning av dem men man skall väll trivas ?

Vi får se hur framtiden ser ut men jag tror jag skall försöka ha sängen eller ialla fall madrassen bakom soffan sen när den återvänder hem!! Och nu får jag sätta igång.

Och jag skall våndas idag Tungan ute 

Men skall bli kul att få komma bort till Ångermanland och bara njuta av stunden, och sen få komma hem och se min nyrenoverade lägenhet Kyss

Och sen innan man skall möblera i lägenheten igen så skall jag försöka förstå mig på hur man gör en Bagua också :) Så blir läsning i helgen i Mosters Feng shui bok :)

Kram på er alla och tack för alla fina tips förut på min tråd , inreda en etta . Och ta nu hand om er och lev det goa livet och njut av sensommarens om är kvar och den vackra hösten :;) ( fast ni lär ju höra av mig innan dess Flört)

Medarbetare på Science Fiction

Annons:
Tiana
8/28/09, 3:06 PM
#1

Njut av din semester nu, varva ner och glöm allt vad vardag heter!

Levethia
8/28/09, 4:32 PM
#2

Jo då skall bliii så skönt att inte ha så här mycket att göra som idag :)

Så våndas e väll bra så länge det bara e idag. Men mycke att göra :)

Medarbetare på Science Fiction

[Jeremina]
8/29/09, 1:34 AM
#3

Kram på dig…Glad

Upp till toppen
Annons: