Annons:
Etikettövrigt
Läst 1594 ggr
Clary
2009-09-02 10:32

Positiva energier.

Jag tycker att det har varit ganska mycket tunga energier här inne ett tag och tänkte att det är dags att plocka fram de lätta positiva istället.

Vad har du fått för positiva effekter av ditt skapande, rensande ja, allt du kan komma på som gett det där lilla extra. Dela gärna med dig, det blir ju som ringar på vattnet och inspirerar oss alla   Flört

Medarbetare på Feng Shui och Indien

 

 

Annons:
Clary
2009-09-02 10:39
#1

Jag fylls av glädje när jag ser mitt fina linneskåp där det numera bara bor sådant jag faktiskt använder, när jag går ut i garaget och hittar direkt vad jag letar efter, när jag tittar in i förrådet under trappan och där varje sak har sin plats till och med grejerna från städskåpet fick plats där Skrattande

Medarbetare på Feng Shui och Indien

 

 

Hoppfull
2009-09-02 11:06
#2

Jag blir kanonglad över vår superfina, nybyggda altan som lyfter huset. Plus att vi har påbörjat ommålning av husets utsida… huset hade en fruktansvärd färgkombination innan men kommer att bli jättesnyggt efteråt!

Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?

Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

[Jeremina]
2009-09-02 14:40
#3

Jag rensar för fullt både när det gäller människor och hemmet. Flört

Tiana
2009-09-02 21:26
#4

Jag fylls av en bra känsla när jag släpper ifrån mig saker nu, istället för att samla dem på hög som innan. Det känns bokstavligen som en tyngd som lyfter från mina axlar!

Clary
2009-09-02 22:51
#5

Härligt, jag visste väl att det finns en massa positiva saker också Flört

Medarbetare på Feng Shui och Indien

 

 

szirius
2009-09-02 22:51
#6

jag känner att det gör en enorm skillnad nu när vår ytterdörr är nymålad i vitt! Glad Ett till varv i morgon, sen är det klart -jippie!

Annons:
stillness
2009-09-09 15:54
#7

Jeremina: Rensar bland människor Oj nu kankse detta blir negativt ej menat här men du menar rensa bort negativa människor?

Tuva-Lena
2009-09-09 23:23
#8

Jag har min ytterdörr vitmålad redan och skulle vilja testa en annan färg.. Förslag från er? Huset är vitt med gråa knutar och gråa fönsterbrädor och lite mörkrött på spröjset. Kan man måla dörren mörkröd? Inget skrikigt rött utan en väldigt dov röd färg..? Jag har dessutom tre dörrspeglar på dörren. Röd ytterdörr skall ju bringa lycka enligt kineserna dessutom.. Flört

#7 Jag skulle tro att det är just vad Jeremina menar stillness, vi har haft en artikel tidiagre som handlar just om att rensa bort negativa människor. Flört Välkommen in till oss förresten! Hoppas att du kommer att trivas! Glad

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

 

stillness
2009-09-09 23:26
#9

Jaha jag får ta o försöka hitta den artikeln väldigt intressant

Tackar så jättemycket :)

Clary
2009-09-10 07:38
#10

Väkommen hit stillness Skrattande

Tuvan, jag tror att en röd dörr skulle göra sig fint. Visst har du varit inne på det tidigare Obestämd Att det sen ska bringa lycka till huset är inte fel Flört

Medarbetare på Feng Shui och Indien

 

 

Crowone
2009-09-11 12:59
#11

Till #4 Tiana:

Kunde inte sagt det bättre själv!!  Glad

Jag var på god väg att bli en sån där samlande ekorre med alla mina kan-vara-bra-att-ha-saker (precis som min mamma, haha!).

Men efter att ha insett att man inte ska släpa runt på onödigt bagage så mår jag såååå mökke bättre!!

Upp till toppen
Annons: