Annons:
Etikettmatrum
Läst 2274 ggr
[Jeremina]
8/22/09, 6:20 PM

Matrum o allrum i ett

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vi har matrum och allrum i ett och det går i mörka färger!

Annons:
szirius
8/23/09, 12:24 PM
#1

Vad mysigt ni har det! Tack för att du delar med dig, jag tror alla gillar att titta på kort hemifrån andraFlört.

[Jeremina]
8/23/09, 11:28 PM
#2

#1 Jag har inte vågat lägga in så många bilder förut men här kändes det helt rätt…jag tycker också att vi har det mysigt och kul att du tyckte det med…..Glad

Jag vill gärna se bilder från andras hem….hoppas fler lägger in bilder!!!

Tuva-Lena
8/24/09, 8:25 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

Där sitter ni väl ofta Jeremina? Va jättemysigt det ser ut! Varmt och ombonat! Glad

Bidrar med en bild från mitt kök då. Obs: tidningshögarna är borta numera. Skäms

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

 

szirius
8/24/09, 9:48 PM
#4

jeremina, jag har lyft upp en tråd som heter " hemma hos mig" , där är en liten rundvandring från vårt hus Flört

[Jeremina]
8/24/09, 9:53 PM
#5

#3 Åh, vad vackert med denna skira miljö eller vad jag ska kalla det…så härligt att se. Jag trivs så bra hemma just för att jag har det som jag vill ha det och får bestämma själv.

#4 Jag har just skrivit i den tråden…tack!

szirius
8/24/09, 10:08 PM
#6

#3 åh, så ljust o hemtrevligt.Glad

Annons:
Clary
8/25/09, 10:07 AM
#7

Två helt olika matplatser och jag gillar båda. Börjar tro att jag är en riktig velpotta för jag har svårt för att välja vilken av stilarna jag skulle vilja ha själv, om/när köket ska göras om.

Ska försöka komma till skott och ta lite bilder i em efter jobbet och lägga in, så har ni kanske många idéer att ge mig Flört

Medarbetare på Feng Shui och Indien

 

 

Hoppfull
8/25/09, 10:37 AM
#8

Båda stilarna är kanonfina men ingen av dem stämmer in på mig som person. Det är verkligen super att kunna inspireras av andra. Tyvärr vill jag själv vara anonym och är inte så sugen på att lägga ut bilder…

Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?

Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

Upp till toppen
Annons: