Annons:
Etikettövrigt
Läst 2019 ggr
Hennum
2009-09-03 01:36

Rensa i röran är försvunnen!

Min bok Rensa i röran med feng shui är försvunnen. Jag kan inte hitta den någonstans i mitt rum. Inte på skrivbordet, inte i bokhyllan, inte på golvet, inte under sängen, inte i sängen, inte i pappersinsamlingen inte någonstans!

Det måste vara ett tecken. Jag måste inte bara rensa, utan sluta stöka till från första början. rensar gör jag, men hu vad jag stökar till hela tiden. Inga saker har några bestämda platser.

Jag saknar den boken lite. ^^

/ Johanna Hoogendoorn, ordförande för Kattens Talan

Annons:
Clary
2009-09-03 10:14
#1

Det var ett tydligt tecken Flört men då vet du ju vad du ska ta itu med, hitta bestämda platser för dina saker Skrattande Kul att höra var du hittar boken sen, säkert nån klurig plats som du kollat flera gånger Glad

Medarbetare på Feng Shui och Indien

 

 

Crowone
2009-09-04 00:06
#2

Hahahahahaha!!!!   Förlåt men det låter så lustigt att just DEN boken försvunnit i röran. Tack för ett gott skratt Hennum! =D

Hoppas du hittar den igen, Hihi!!

Hennum
2009-09-04 00:37
#3

ja. visst är det lite lustigt? Tungan ute

mjo. hör av mig om ett år eller så när jag har koll på den igen. ^^

/ Johanna Hoogendoorn, ordförande för Kattens Talan

Crowone
2009-09-04 16:01
#4

He he he!!! Jo'ra, den dyker upp när du minst anar det…..dvs när du letar efter något annat.

Litet tips till dig - IKEA har billiga vikbara A4-hållare i papp. På dom kan man skriva på ryggen vad det finns inuti. Jättepraktiskt om man känner att det är rörigt. Men skriv det sista du gör. Oftast kommer man på bättre namn på dom efteråt.Om du tycker dom är fula, så tapetsera dom med nåt matchande till rummet.

Kram Crowone

Tuva-Lena
2009-09-05 12:14
#5

Vilket elände Hennum! Tyst Men du, det kan inte vara så att du själv omedvetet har drulat bort den bara för att du skall slippa rensa - rensningen skapar separationsångest liksom..? Flört Ha ha, jag skojar förstås med dig och jag hoppas att du hittar din dyrbara bok. Jag ser den ihop med "skrynkliga lakan", papper och böcker som ligger lite huller om buller. Det är den känsla jag får när jag försöker se din bok.. Glad

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

 

Hennum
2009-09-06 16:19
#6

jag har en hel del sånna tidskriftssamlare i bokhyllan. endel är riktigt snygga med, så dom är jag nöjd med.

ah. då ska jag kolla bland mina skrynkliga lakan och bok-och-pappershögar. visserligen har jag kollat igenom dom flera gånger redan men någonstans finns den ju. Såvida den inte tröttnat på mig och stuckit iväg till någon annan bokhylla i ett annat hem. Den insåg att jag var en för stor utmaning :P

/ Johanna Hoogendoorn, ordförande för Kattens Talan

Annons:
stillness
2009-09-09 23:32
#7

HAHAHAHA jäklar vad kul :D lite lustigt

den boken har jag med väldigt bra bok asså

men de kan lätt bli så med ens kära böcker

Jag hade min bok "Kärlekens insikt" med Don Miguel Ruiz med mig på ikea och provlåg i en säng sedan åkte den ur fickan, tur var jag kom på det efter rundan o gick in i gen och där var den på golvet bredvid sängen :D

Crowone
2009-09-11 13:04
#8

#7  Hmmm…..Flört…..Provläste snarare än provlåg i sängen va?   *ASG*

Och nu kom jag på att jag lånat ut en bok som inte hittat hem igen (min bästatste bok jag äger)….Tack Stillness, nu ska den hämtas tillbaka.

Kram på er!!

stillness
2009-09-11 13:36
#9

hahaha precis!!

aha men de va nice, va de Kärlekens insikt? :D

Crowone
2009-09-11 14:26
#10

Ne ne, det är Många liv, många mästare av Brian L Weiss. Kanonbok!

Clary
2009-09-11 21:43
#11

Hur går det Hennum, har boken dykt upp än? Tror inte den dragit så långt Flört

Medarbetare på Feng Shui och Indien

 

 

Hennum
2009-09-12 11:36
#12

den är fortfarande helt väck. Men så är här stökigare än vad det var när den försvann oxå… så… jag är inte förvånad. :P Jag har för mycket projekt för mig hela tiden, som innebär att jag ska förvara saker, vilket gör det stökigt här.

/ Johanna Hoogendoorn, ordförande för Kattens Talan

Hennum
2009-11-20 19:03
#13

kan med glädje meddela att jag hittade den försvunna boken i förrgår. Tungan ute Den stod i bokhyllan och såg oskyldig ut. Och som ni sagt, precis när jag letade efter något annat, vilket var en annan bok.

Eftersom jag har letat där innan så är jag säker på att den har gömt sig på ett annat ställe och krypit dit när den kände att den ville umgås med mig igen.

Eller så var det bara en påminnelse till mig om att jag ska leta noggrannare…

Så klurig var den platsen Clary!

/ Johanna Hoogendoorn, ordförande för Kattens Talan

Annons:
Tuva-Lena
2009-11-21 01:20
#14

Ha ha! Skrattande Den vissste nog sin plats den boken Hennum! Du är nog för härlig ändå; tappa din feng shui-bibel i röran… Skrattande

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

 

Hennum
2009-11-21 03:13
#15

så måste det ju vara! Rensa i röran ville visa att en minsann inte var en del av min röra inte! :D duktig bok.

/ Johanna Hoogendoorn, ordförande för Kattens Talan

Clary
2009-11-21 11:07
#16

SkrattandeCoolFlört

Medarbetare på Feng Shui och Indien

 

 

Upp till toppen
Annons: