Annons:
Etikettofftopic
Läst 1037 ggr
Tuva-Lena
8/12/09, 12:18 AM

Em-promenad med hunden

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

…och titta vad jag hittade! Jag plockade med mig det som rymdes i ena fickan, men imorgon är det jag som tar med en påse och plockar resten!

Gula kantareller är annars ovanliga här hos oss där barrskogarna dominerar, men kolla va härliga dom ser ut!

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

 

Annons:
Levethia
8/12/09, 12:14 PM
#1

helt underbart, Kantareller är såå gott, och man kan göra sååå mycket med dem, JAg får nog ta mig ut jag med innan det är försent …  Men det är så mycket att göra nu i hemmet att man blir galen !

Medarbetare på Science Fiction

JohannaMax
8/12/09, 3:05 PM
#2

Åh va mumsigt! Kanske skulle ta o släpa mig ut i skogen jag med när jag blir frisk men jag har ju sån fästingskräck…

Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Levethia
8/13/09, 2:57 AM
#3

Fiske kläder, och underställ, strumpor, handskar oc sedan en snab av klädning in i duschen ;) och bränn kläderna efteråt…

^^

Har också den där fördumda skräcken, visst dem får hoppa på mig, men sitter dem där då skriker jag som kärringarna på tecknat för att dem sett en mus Flört

och en tripp till akuten Flört

haha men har bara haft det en gång , och då fick jag ringa en som var 12 mil ifrån…. tur att han ville komma och hälsa på Skrattande

Medarbetare på Science Fiction

Clary
8/13/09, 9:47 AM
#4

Fin fångst Tuvan. Var också ut en sväng igår och upptäckte att den rödgula trumpetsvampen är på gång också. Massor av blåbär finns det kvar så det blev lite sånt också. Lingonen lyser röda, det är nog den vackraste tiden att gå i skogen nu tycker jag.

Fästingarna är ett kapitel för sig, läste att vi har de värsta månaderna framför oss. Kläderna åker av direkt i badkaret, lättast att se odjuren där och sen en lång dusch. Peppar peppar, än så länge har jag klarat mig från dem.

Medarbetare på Feng Shui och Indien

 

 

Upp till toppen
Annons: