Annons:
Etikettofftopic
Läst 856 ggr
Clary
2009-06-21 11:03

Långhelgens sista dag

Jag hoppas att ni alla har haft en bra midsommarhelg. Vi klarade oss från regn och hade en jättetrevlig helg med god mat Flört

Idag har jag en strålande sol lysande, känns bra och blommorna bara älskar det. Hoppas på ny energi inför sommar projekten.

Önskar er alla en fin dag och väntar på att höra hur det gått för Johanna.

Medarbetare på Feng Shui och Indien

 

 

Annons:
JohannaMax
2009-06-21 11:53
#1

Här händer ingenting…bebisen har bestämt sig för att stanna…Gråter

Midsommar firades hemma för säkerhetsskull, sill o potatis o vädret var lite sådär. I går var vi i väg till Söderköping och åt på Smultronstället, en glassresturang och det var gott o trevligt o roligt att komma ut lite. Det kom världens hagelskur men det var nästan uppiggande, dottern tyckte det var jätteskoj!! De som inte var under tak kanske inte tyckte riktigt likadant dock…

I dag kanske det blir en tur in till köpcentrumet, ska se om jag hittar nån klocka eller bara gå o titta lite, orkar inte vara hemma mer i varje fall. Snacka om att ha tröttnat på det nu och så ska jag vara hemma i mer än ett år till…hjälp…

Vädret verkar visa sig från sin bästa sida i dag. SOL!!!!

Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

[Hellas]
2009-06-21 13:20
#2

#1 Du slipper snart all väntan ska du se :)

Jag har varit i Dalarna, sett på Cykeltävlingar och firat midsommar.
Fredagen bjöd på plaskande ösregn hela dagen men på kvällen sken det upp och blev en underbar kväll, ett plus i kanten för att vi slapp mygg och knott.

Gårdagens väder var  vackert, lagom soligt, lagom molningt så min helg har varit bra.
Idag känner jag mig helt överkörd så det kommer varken bli det ena eller det andra.

Kram

Tuva-Lena
2009-06-22 02:42
#3

Vi har haft enorm tur med vädret här uppe. Knappt nåt regn alls, bara någon enstaka skur, och både igår och idag sken solen. Idag var det sommarvärme och jag låg på bryggan och sov.. Flört

Testade med att så i landet uppe i stugan.. vi får se om det hinner bli nåt. Jag använder fiberduk så att värmen och fukten stannar kvar, så vill det sig väl får jag sallad till sensommaren. Sådde lite blommor också; blåklint. sommarslöja, ringblommor, strandkrassing och zinnia. Zinnian är underbar och ringblomma har jag som favorit sen jag var barn - också gott i salladen. Glad

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

 

Upp till toppen
Annons: