Annons:
Etikettkropp-och-själ
Läst 2047 ggr
Dojdan
4/8/09, 8:03 PM

Titta vad jag hittade!

Jag satt i bilen och skulle åka och handla när jag åkte förbi en butik som heter Regnbågsljus och ligger väldigt centralt här intill där jag bor. jag blev lycklig. De har allt möjligt roligt och kör även kurser i massor av olika saker. Jag ska absolut dit så fort jag blir frisk.

Här är sidan om ni vill kika:

www.regnbagsljus.se

och web-butiken: http://www.regnbagsljus.se/butik/index.php


Annons:
Dojdan
4/8/09, 8:07 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Här är lite utav de saker som jag hittade i webbutiken *viiiiill haaaaa*


Dojdan
4/8/09, 8:08 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Och kolla in denna underbara aromalampa i mosaik!! Skulle passa underbart bra på vår nedervåning!


Dojdan
4/8/09, 8:11 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

Ett vattenspel och bonsaiträd som man antingen kan ställa eller hängs på väggen! Gud så mysigt!


Norrann
4/8/09, 8:12 PM
#4

Fina saker,den webbutiken ska jag titta närmare på.

szirius
4/8/09, 9:34 PM
#5

#3 oj, den var ju fin - är det ett riktigt bonsaiträd?  ( för plast vill vi ju inte haFlörtTungan ute)

Dojdan
4/8/09, 9:40 PM
#6

jag vet faktiskt inte om det är äkta :)


Annons:
JohannaMax
4/8/09, 9:57 PM
#7

Å va massa fint!! Jag vill oxå ha nån rolig butik i Linköping…

Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

PiteCarina
4/8/09, 11:44 PM
#8

#3 Åh ett sådant bonsaiträd skulle jag vilja ha!

Dojdan
4/8/09, 11:49 PM
#9

#8 jag tror att det var ett helt okej pris på det också.. 400 eller så om jag minns rätt!


Tuva-Lena
4/8/09, 11:50 PM
#10

Jag föll också för bonsaiträdet! Wow! Verkar vara min tvillingsjäl den där tjejen.. både behandlingar, drömfångare och design sammanfaller. Jättefina grejer hon har i butiken! Glad

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

 

Dojdan
4/8/09, 11:52 PM
#11

Jaa.. jag måste absolut kika in där nån dag.. när jag har pengar :P


PiteCarina
4/8/09, 11:58 PM
#12

Ser nu att det kostar 439:-

Ja, det finns en hel del annat intressant också i webbshoppen som jag vill ha! Tungan ute

Men nu var det ju det där med pengar! Obestämd

Dojdan
4/9/09, 12:01 AM
#13

Ja.. pengar.. det ständiga problemet :)

Min ekonomi har dock löst sig väldigt bra sedan jag började med Feng Shui och igår vann jag faktiskt 500 kr på ett spel! Dessa pengar får följa med till Kreta :)


Annons:
PiteCarina
4/9/09, 12:07 AM
#14

#13 Det har faktiskt börjat se lite ljusare ut ekonomiskt även för mig sedan jag började med "Feng shui". Har även ev. en praktikplats och/eller arbetsträning på gång! Måste nog städa ännu mer i hallen, som är min "karriär"-hörna, för att öka på chanserna ytterligare! Obestämd Skönt att känna att jag kan påverka på något sätt, än att bara vänta på besked!

Dojdan
4/9/09, 12:10 AM
#15

Ja.. Så känner jag också! Och om inte annat så mår man juu ändå bättre av att ha rent omkring sig!


Tuva-Lena
4/9/09, 2:08 AM
#16

#14 Oj karriärhörnan är hallen hos mig och just nu står där en säck med havrekross bl a, som vi matar rådjuren med. Skall kanske ställa den någon annanstans då? Har haft funderingar på att förnya just i hallen.. tror ni att det i mitt undermedvetna finns en liten vrå, som berättar för mig att jag skall rensa i hallen för att få bättre skjuts på affärerna..? Flört Japp, skall börja imorgon! Skrattande

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

 

Dojdan
4/9/09, 2:12 AM
#17

Visst är det härligt när man får den där känslan Tuvan! När man bara vill sätta fart fast det är mitt i natten nästan Skrattande


Tuva-Lena
11/10/09, 4:13 PM
#18

Ja, det känns jättehärligt och ett litet halmstrå att ta till blir det också när man tycker att man har prövat det mesta. Men nu kommer ny energi farande! Skrattande

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

 

Upp till toppen
Annons: