Annons:
Etikettbadrum-toalett
Läst 4620 ggr
Dojdan
4/3/09, 10:10 PM

Bildtråd: Ditt badrum

Jag känner att jag vill ha lite inspiration till badrumsinredning. Lust att visa hur era badrum ser ut?


Annons:
Norrann
4/3/09, 11:30 PM
#1

Jag ber att få åerkomma,har nyss bytt dator och passade på att rensa bort en massa bilder så jag får ta nya.Precis ikväll är det tvättstuga därinne dessutom så det är inte så snyggt lixom (brukar hänga tvätt över natten).

Dojdan
4/4/09, 12:31 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Så här blev iaf mina Ikea-fynd ihop med mina Danmarksstenar på den nya badrumshyllan :)


Tuva-Lena
4/4/09, 12:55 AM
#3

#2 Jättefint! Jag får säga som Norann, mitt badrum är ingen höjdare precis - litet, proppfullt och saknar badkar. Har bara dusch och önskar inget helllre än att få ett badkar att krypa ner i. Tungan ute

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

 

Dojdan
4/4/09, 12:59 AM
#4

#3 Badkar var mitt enda krav när vi letade ny lägenhet sist.. ääälskar att bada!


[Hellas]
4/4/09, 1:21 AM
#5

Jag saknar också badkar men det ska bli när ungarna flyttat, då kan vi slå ihop gästtoan med badrummet.

Just nu behöver vi två toaletter, i annat fall skulle vi ha kris varenda morgon.

Jag ska köpa nytt badrumsskåp, eller rättare sagt, det ska bli en vanlig enkel spegel istället.
Skåpet jag idag har är för nära duschen så det har blivit fuktskadat :(

Tuva-Lena
4/4/09, 1:38 AM
#6

Samma här, badrumsskåpet är ett "fynd" som har sett bättre dagar, är i furu som all annan inredning i badrummet. Det skulle ju vara så på 80-talet och sedan har jag en fin tapet i och för sig, som går i vitt med ljusblåa rankor eller nåt, men den ser lite kall ut. Blått är ju "rent" för mig, och det passar bra till furu men jag börjar lessna på den. Foten i munnen

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

 

Annons:
Norrann
4/4/09, 1:53 AM
#7

Rättar till missförståndet bara;mitt badrum är fint de dagar det inte är fullt med tvätt.Klart att man alltid kan finslipa detaljer men den sista perfektionismen får vänta tills barnen flyttat.

Badrummet är stort (12 m2),vi har stambytt för två år sedan och fick då helkaklat.Det enda lite dumma var att jag när jag fick välja färg på en kakelbård mitt på väggen inte tänkte på att jag kunde ha valt vitt dvs ingen bård alls.Det kom jag på två år efteråt men tröstar mig med att det är den färg jag ville ha.Vitt och beige/sandfärger är det jag tycker om i badrum (grönt och gyllengult var det på 70-talet) för jag vill ha en varm,lugn känsla därinne.

Vi har tyvärr inget badkar,en i familjen är funktionshindrad och måste duscha.Och VE den som försöker hänga in sin badrock i "fel" färg.Den badrocken åker ut ögonaböj!

JohannaMax
4/4/09, 11:36 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#8

Vårt! Tyvärr ganska litet o bara dusch…lite stökigt för vi har precis duschat o då har dottern alla sina barbisar som ska badas och flaskor o burkar som det plaskas i…

På önskelistan står ny tvättkorg. Hyllan är välfylld efter besök i Ullared!

Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Norrann
4/5/09, 12:02 AM
#9

Fint badrum ser det ut att vara,fönster är skönt att ha!Tvättkorgen kanske du kan gömma bakom hyllan istället?

JohannaMax
4/5/09, 12:05 AM
#10

Tack!

Får tyvärr inte plats nått där då det är ett avlopp där samt en vattenkran som står ut från väggen. De som bodde där tidigare hade tvättmaskinen där men den lyckades vi installera i källaren.

Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Norrann
4/5/09, 1:29 AM
#11

Aha,men det kanske går att hänga en tvättsäck på kranen?

Alltså,tvättkorgar finns inte många snygga tycker jag.Jag har haft en i nåt brunt korgmaterial från Åhléns men locket gick sönder så den blev blomkruka!Oftast vill man gömma dom eller vad tycker ni andra?

Hennum
4/5/09, 8:02 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#12

Jag tycker det är väldigt skönt att ha vissa saker framme hela tiden, mest praktiskt så. Att plocka fram och tillbaka saker är tidsödande och irriterande enligt mig. Sen får en tvättkorg vara hur ful som helst. Min tvättkorg står i mitt rum eftersom vår toalett inte bara är min, och väldigt liten.

/ Johanna Hoogendoorn, ordförande för Kattens Talan

Hennum
4/5/09, 8:03 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#13

och duschen är i korridoren. bara en dörr och så är man inne i duschen. så den går inte direkt att inreda. ^^

/ Johanna Hoogendoorn, ordförande för Kattens Talan

Annons:
[Jeremina]
3/24/10, 2:19 AM
#14

Mitt badrum är ganska stort men ändå skulle det varit större för jag har så ont om förvaring där!

JohannaMax
3/24/10, 9:21 AM
#15

Hehe! Mitt badrum ser ut som för ett år sen! Fortfarande ingen ny tvättkorg heller…Jag vet hur den ska se ut men den finns inte, bara i pytteliten storlek o jag vill ha lite större. Troligtvis finns det en storlek som är för stor med så att den inte får plats pga elementet…

Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Upp till toppen
Annons: