Annons:
Etikettmaterial
Läst 1900 ggr
Dojdan
2009-04-01 22:55

Lite trä ska man ha!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag var på IKEA igen idag… och gjorde ett riktigt kap! Jag köpte en vas för 19 kr och så köpte jag en sån där goddoftande blandning med torkade blad, bark och sånt där…. den kostade 9 kr. Så för 28 kr fick jag detta vackra och goddoftande (vet att det inte är bästa vinkeln på kortet):


Annons:
JohannaMax
2009-04-01 23:08
#1

Åh jag såg de där sist jag var på Ikea!! Jättesnyggt! Har funderat ut en skålvariant till hallbordet men jag ska "bara" måla om hallen först…Men jag fattade inte att de doftade, luktar de mycket?

Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Dojdan
2009-04-01 23:21
#2

De luktar absolut inte starkt.. det är sånt där som man kan lägga i garderoberna för att hålla det fräscht.. det gör bara att allt doftar lite :)


[Hellas]
2009-04-02 00:25
#3

Det är jättefint, jag har också haft dessa trädoftande bitar.

Tuva-Lena
2009-04-02 00:30
#4

Vilket kap Dojdan! Förvånad Och dom där torkade växterna/frukterna doftar häärligt! Jag har också fyndat såna för ett tag sen..

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

 

Liss
2009-04-02 01:39
#5

Fasen, något sånt kanske man skulle ha! Min lägenhet ligger bara åt ett håll, och alla fönster är åt ett håll. Och när jag inte vart hemma och vart tvungen och ha stängt överallt så blir de så förbaskat instängt och luktar sådär tråkigt. Så något sånt som doftar god natur kanske vore trevligt :)

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Tuva-Lena
2009-04-02 01:47
#6

#5 Bra förslag Lisette! Sedan kan du köpa doftkrus som du fyller med någon eterisk olja - doftar häärligt. Jag har ett som jag fyller med lavendel, och till julen brukar jag ta tallrisolja. Glad

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

 

Annons:
Liss
2009-04-02 01:51
#7

#6 Jo, sånt har jag också tänkt på. Har till och med tänkt på sånna där doftgranar som man har i bilen Tungan ute Men tycker doftoljor och sånna luktar väldigt starkt i stället.

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

JohannaMax
2009-04-02 14:49
#8

#7 Doftljus!! Det finns ju olika varianter vissa luktar ju jättestarkt men vissa luktar "lagom" och alldeles jättegott!

Har från Ikea nu några rosa i glashållare och de gillar jag samt några vanilj jag fått av en kompis.

Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Upp till toppen
Annons: