Annons:
Etikettinredningstips
Läst 1472 ggr
Svartkatt
8/19/11, 1:34 PM

Nytt hem att trivas i?

Nu ska jag flytta igen, det blir tredje gången på ett år. Jobbigt, men så är det. Nu skulle jag vilja ha lite tips på hur jag gör för att trivas så bra som möjligt från början.

Lägenheten är jättefin, den ligger ute på landet i ett litet bostadsområde med en massa grannar och nära till skog och vatten.

Men, nu vill jag inte flytta något mer på ett bra tag, hur ska vi göra för att trivas?

Kom med tips är ni snälla! :)

Annons:
Pagan
8/19/11, 9:46 PM
#1

oj det var en stor fråga att besvara. har du lagt baguan? Har du mycket chiflöde? Vilka färger har du i dina rum? Har du badrum/toa direkt från hallen?

Hahaha, det var en del som direkt poppade upp i min arma skalle.

Jag behöver lite mer information om ditt boende och dig som person för att börja besvara.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Clary
8/22/11, 8:04 PM
#2

Instämmer med Pagan, en ritning på hur det ser underlättar ju och att du också berättar lite mer. Vad var det som inte fungerade vid de tidigare boendena? Vad ska du få plats med och som sagt, färgskalan Skrattande

Medarbetare på Feng Shui och Indien

 

 

Svartkatt
8/24/11, 1:47 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

Hallen är ganska liten, där är det sandfärgat, på badrummet är det grått. Vardagsrummet är vitt, fondväg på väggen till höger sett från dörren in till rummet.

I köket så är det grå skåpluckor, och där är tapeten vit med små blå blommor på.

I sovrummet så är det fyra garderober, med vita luckor, täcker e hel vägg. Tapeten är grå med stjärnor på.

Upp till toppen
Annons: