Annons:
Etikettofftopic
Läst 1861 ggr
Clary
2011-10-23 20:59

Guldmynt

Den uppmärksamme kan samla GuldmyntiFokus. Du hittar guldmynten i högerkanten. De dyker upp emellanåt och du tar guldmyntet genom att klicka på det.

Guldmynten kommer du att få användning för i framtiden här på iFokus. Detta då vi kommer att utveckla några extra funktioner som du bara kan få tillgång till genom att betala med dina mynt. Det är inte omöjligt att vi också emellanåt knyter en tävling till funktionen.

För att det inte ska gå att ladda om sidan tills ett Guldmynt dyker upp har vi lagt in en spärr som gör att du inte kan hitta något mynt förrän efter 5 minuter.

Längst ner i högerkanten på din personliga sida återfinner du dina Guldmynt. Det är bara du som ser hur många mynt du samlat, ingen annan.

/Killarna på iFokus

Medarbetare på Feng Shui och Indien

 

 

Annons:
[Torahzen]
2011-10-24 21:58
#1

Hur ser guldmyntet ut? Så jag vet vad jag ska leta efter (även om jag kan tänka mig det).

[GunillaF]
2011-10-28 09:35
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Om du tittar där reklamen är, till höger om inläggen så har du guldmynten där. Ungefär var femte minut dyker de upp. Klicka på guldmyntet när du ser det så samlar du på dem. Sedan hittar du din guldmyntkista om du klickar på "Mina inställningar"

Sedan någon dag finns det en liten shopp du kan hadla i, med dem.

En kul grej bara.

Clary
2011-10-30 11:08
#3

Tack Gunilla, är lite frånvarande Kyss

Medarbetare på Feng Shui och Indien

 

 

[GunillaF]
2011-10-30 14:47
#4

Flört

Pagan
2011-11-09 11:18
#5

Jag har totalt missat guldmynten, men nu fann jag mitt första.Skrattande

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Miiiz
2011-11-14 16:29
#6

Hittade mitt första men märkte det i sista stund och hade redan klickat att det skulle fara vidare så fick det inte:/ *snyft*

Dom är verkligen sällsynta, brukar vara mycket och läsa igenom inlägg här på saijten så :)

< you gotta hold on, no matter what they say.>

<If you fail to be strong, their gonna have it just their way.>

Annons:
JohannaMax
2011-11-15 09:10
#7

#6 Jag har sett dem i sista sekund ibland fast jag klickat mig vidare men när jag klickat på tillbakaknappen så har de funnits kvar o jag har kunnat klicka hem dem!

Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Amandla
2011-11-15 13:01
#8

Så sällsynta vet jag inte om de är, men det gäller att uppdatera ofta (även om man läser ett inlägg) och byta sida inemellan. Jag hittar dem var 5-6 minut, sitter jag några timmar här så hinner det bli några mynt Flört


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Clary
2011-11-15 13:03
#9

Jag har också fått ihop en hel del trots att jag missar några. En kul grej är det Skrattande

Medarbetare på Feng Shui och Indien

 

 

Miiiz
2011-11-15 14:58
#10

är själv en liten samlare och gillar att sätta upp mål som skall utföras :) så tycker också om detta med Guldmynt fick två stycken ida:) jee

< you gotta hold on, no matter what they say.>

<If you fail to be strong, their gonna have it just their way.>

Upp till toppen
Annons: