Annons:
Etiketttävlingar
Läst 1605 ggr
[Torahzen]
2012-09-25 22:06

Dagens utmaning 25 september

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag utmanar er att elda upp något som ni behöver rensa ut (helst papper, tänk på brandrisken!)

Jag har ikväll eldat upp min gamla sjukhusjournal, papper från försäkringskassan om en sjukskrivning för flera år sedan och brev om en p-bot.

Det kändes SKÖNT!!!

Feng shui är så mycket mer än utrensning, men det är där mitt fokus ligger just nu, så det kommer ni att se mer av.

God natt!

Annons:
Amandla
2012-09-25 22:50
#1

Jag antar den, har några brev sparade (från exets sambo, lååång och otrevlig historia) för att ha som bevis vid eventuell upptrappning i den något ensidiga konflikten, men nu har hon varit kolugn i över ett år så nu ska breven bort. Får ont i magen varenda gång jag tänker på eller ser dem, de ligger i min arkivmapp där jag har alla viktiga papper.


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
[Torahzen]
2012-09-26 08:57
#2

Bra Amandla! Bort med det bara!

Jag ska se om jag hittar något mer jag ska elda ikväll. Vi har kamin så det är lätt att elda.

Hm, jag känner att det bor en liten pyroman i mig, bränn, bränn, bränn!Flört

Tiana
2012-09-26 10:09
#3

Hahaha! Skrattande Jag gick ju bort med mycket papper till insamligen igår, men ska se om jag hittar nåt som jag missat. Men jag har ju kamin så kanske jag hittar något helt annat som brinner…

Amandla
2012-09-26 13:02
#4

Det får bli pappren ett och ett i diskhon, bor i lägenhet och har ingen kamin Obestämd


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Tiana
2012-09-27 10:17
#5

HIttade inget att bränna, men tände ett ljus för att slita lite på det i alla fall.

Amandla
2012-09-27 14:21
#6

Och inte fick jag något gjort - eller bränt för den delen… känner mig bara trött, trött och åter trött…


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Annons:
[Torahzen]
2012-09-27 16:51
#7

Oj då! Jag lyckades dessutom bränna tummen av ångan från strykjärnet när jag skulle stryka fast namnlappar i lillans kläder… Det är mycket bättre idag.

Jag önskar dig en energiboost Amandla!

Amandla
2012-09-27 17:05
#8

Tack söta Tora! Kyss


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
[Torahzen]
2012-09-27 17:06
#9

Kyss

Clary
2012-09-28 14:14
#10

Oj, rensar papper i vild förtvivlan Skrikandes hittat massor med sånt jag printat ut för att "läsa sen" inte sjutton har jag gjort det till dags datum så nu får de gå till pappersinsamlingen och de mer privata eldas upp i grillen utomhus Flört

Medarbetare på Feng Shui och Indien

 

 

[Torahzen]
2012-09-28 22:17
#11

Härligt Clary, bränn, bränn, bränn!!!

Upp till toppen
Annons: