Annons:
Etikettrensning
Läst 2297 ggr
Clary
2012-09-29 08:08

Dagens utmaning 29 september

Då är det dags för våra hemmakontor Flört

Rensa och sortera, blir till att förse mig med många sopsäckar, den saken är klar. Kanske kan det då också bli av att måla den här lilla skrubben jag har som kontor.

Lycka till nu Skrattande

Medarbetare på Feng Shui och Indien

 

 

Annons:
Tiana
2012-09-29 09:33
#1

Oj, där behöver jag nog en hel vecka! Dessutom delar jag och sambon kontor, så jag vågar inte slänga allt jag skulle vilja… Men jag gör ett tappert försök idag i alla fall.

Clary
2012-09-29 10:42
#2

Behöver antagligen mer tid jag med men när jag väl kommit igång så var det väl sjutton om jag inte ska få det färdigt snart Flört Gubben min törs inte sticka in näsan här, han överlämnar gärna allt pappersarbete åt mig….

Medarbetare på Feng Shui och Indien

 

 

LoAEmma
2012-09-29 12:02
#3

Heja heja, dåå kööör vi!!:)

*Det blir som det ska*

Medarbetare på Gravid iFokus

redheadgeorgeous
2012-09-29 13:56
#4

Om man inte har ett hemmakontor då? :( Jag vill ju också ha utmaning ;)

Hannah

http://bokstavsmama.blogspot.com/

Clary
2012-09-29 14:12
#5

#4 Du har säkert nån låda som du samlar viktiga papper i typ gamla deklarationer, garantisedlar, kvitton o sånt, det räknas också till hemmakontoret Flört

Medarbetare på Feng Shui och Indien

 

 

redheadgeorgeous
2012-09-29 18:17
#6

Tyvärr har jag inte det heller. Ber aldrig om kvitton, deklarationer och sådant sparar jag inte. Sparar bara räkningar tills dom är betalda och där finns bara dom jag ska betala i veckan. Så lite svårt med det där också

Hannah

http://bokstavsmama.blogspot.com/

Annons:
LoAEmma
2012-09-29 18:26
#7

Oj nä jag måste ha plats för papper, pennor osv. Instruktionsböcker, skrivare, pärmar.

Sen jag har företag också, där måste allt sparas givetvis. Men har mkt fler papper rent privat. Tex försäkringspapper, och kvitton till dyrare grejer samt garatibevis.

Men…. MISSION ACCOMPLISHED! Sekretären är städad! Blev två fulla kassar med skräp, mycket som har med det förflutna att göra, väldigt skönt att slänga sånt :) 
Känner mig lättad nu, ska se vad som blir nästa projekt…tror det kan bli köket!

*Det blir som det ska*

Medarbetare på Gravid iFokus

Tiana
2012-09-29 18:30
#8

Jag har betalt två räkningar som låg på skrivbordet. Övrig tid har gått åt till att tycka synd om mig själv (en sån dag bara)…

LoAEmma
2012-09-29 18:35
#9

Två papper mindre iallafall Tiana! :)

*Det blir som det ska*

Medarbetare på Gravid iFokus

Clary
2012-09-29 21:03
#10

#6 så fick du en vilodag idag då, hoppas att morgondagens utmaning passar dig också Flört

#8 Ibland behöver man sådana dagar Kyss

Tror att du LoAEmma har varit flitigast idag.

Jag fick ihop en halv kasse sen kom det en massa annat emellan, bland annat skulle jag fylla i visumansökan till Indien och när jag var nästan klar stängde datorn ner sig själv, tack för den Skrikandes Jaja, bara att ta nya tag i morgon Glad

Medarbetare på Feng Shui och Indien

 

 

LoAEmma
2012-09-29 21:53
#11

Haha ja, jag hade ju avsatt större delen av dagen till detta också. Nån annan dag hinner säkert nån av er mera :)
Känns härligt här hemma nu iallafall :)

*Det blir som det ska*

Medarbetare på Gravid iFokus

[Torahzen]
2012-09-30 08:36
#12

Jag antar förstås utmaningen. Nu har jag tänkt att göra det grundligt. Rummet har fått ny färg för något år sedan så det är papper och prylar som ska rensas. Jag har bokat in en storröjar vecka i november så mitt mål är att vara klar då.

Saker att göra i mitt kontor:

-Rensa på tavellisten.

- Rensa på skrivbordet

- Rensa i skrivbordshurtsen, 4 lådor

- Rensa i stora byrå med 4 lådor

- Rensa bort det som står på golvet

- Stryka tvätt

- laga kläder

- Rensa i garderoben, bland spel, ytterkläder, videoband, gardiner och dukar, typ 30 pärmar, kartonger med gamla inredningstidningar, högar med mer eller mindre bra-att-ha-papper.

- Dammtorka, dammsuga och skura golvet.

- diska glasplafonden

- Space cleara

KLART! Skrattande

LoAEmma
2012-09-30 18:44
#13

Härligt! Det klarar du snabbt! Slängslängslääääng!

*Det blir som det ska*

Medarbetare på Gravid iFokus

Annons:
[Torahzen]
2012-09-30 18:58
#14

Jag satsar på snabb utrensning. Får se hur det går. Jag vill ju titta på allting…

Idag har vi haft 4-årskalas så ALL energi har gått åt till det. På onsdag kan jag fortsätta. Fast något litet borde jag kunna göra ikväll…

LoAEmma
2012-09-30 20:36
#15

Ok ja man kan ta lite åt gången också om man inte har möjlighet att lägga ner en hel dag :)
Jag har varken barn eller sambo så jag kör på när helst jag har rensningslust och tid! :)

*Det blir som det ska*

Medarbetare på Gravid iFokus

[Torahzen]
2012-09-30 20:43
#16

Jag har slängt en broschyr och nästan städat bort allt efter kalaset!

Man får vara glad för det lilla…

LoAEmma
2012-09-30 20:54
#17

Hahaha ja själv har jag varit på badhus idag, så jag är heelt slut och har redan lagt mig…medan matresterna torkar in inne i köket! Det tar vi imorgon :)

*Det blir som det ska*

Medarbetare på Gravid iFokus

Upp till toppen
Annons: