Annons:
Etiketttävlingar
Läst 1415 ggr
[Torahzen]
10/7/12, 7:26 PM

Dagens utmaning 7/10

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Idag har varit en riktigt skön dag för vi har hunnit att slappa, gå promenader och ändå städa lite hemma.

Jag utmanar er att städa kamin eller ugn! Jag har använt Mr Muscle på kaminen så nu återstår ugnen. Det finns behov av det…

Annons:
Clary
10/8/12, 1:09 PM
#1

Ligger steget före för min ugn är skinande ren Flört

Tur är väl det för i em åker jag med gubben min in till sjukan, han ska opereras i morgonbitti. Tanken är att han ska kunna åka hem i morgon em och då vet jag att han behöver pysslas om en del så det blir mest småsaker att pyssla med för övrigt.

Trädgårdens krukor är tömda så nu är det bara krassen som fortfarande blommar och så mina ringblommor på baksidan förstås. De sista tomaterna börjar skifta färg så jag hoppas de blir klara innan frosten kommer åt dem

Medarbetare på Feng Shui och Indien

 

 

Amandla
10/8/12, 1:17 PM
#2

Aouuffff, där stötte du emot min ömma tå Tora! Tyst Min ugn ser inte kul ut. Det är inget äckligt inuti eller så, men rutan är inte lätt att se in igenom. Den är ju rätt så praktiskt att ha klar när man bakar till exempel och vill slippa öppna för att se hur länge bullarna ska vara kvar… aja, mañana… Cool


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
LoAEmma
10/8/12, 1:21 PM
#3

Jag kör köket idag! Har gjort ca en tredjedel…Medicinskåpet var intressantast, hade kvar medicin som tillhör mitt ex, samt två tredjedelar hade gått ut datum! Slängsläng :)

*Det blir som det ska*

Medarbetare på Gravid iFokus

Upp till toppen
Annons: