Annons:
Etikettinredningstips
Läst 4471 ggr
dragonstar
12/6/12, 2:43 PM

Inredningshjälp.

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag sa flytta till denna lägenhet och bo där i allafall ett och etthalvt år medans jag pluggar.  Jag behöver nu komma på hur jag ska mublera  och vad jag ska göra för att få en bra hemromisk miljö.

Jag är född 1988 och bor med mina 2 katter. Jag har mycket obalnser i kroppen och är en estetisk person.

Jag har för mig att vardagsrumsfönstrerna vätter mot Norr

Har ingen koll på fenshui men kändes som att det är bra att ta med i beräkningen.

om jag mins rätt är väggnrna vita i alla rum utom badrummet oms har någon skumm gul färg. Men mins inte helt.

To the world you may just be one person but to one person you may be the world.

Annons:
dragonstar
12/6/12, 2:44 PM
#1

Jag gillar dessutom begangade saker och loppis. Mår mycket bättre av det en av nytillverkat.

To the world you may just be one person but to one person you may be the world.

dragonstar
12/6/12, 4:44 PM
#2

http://moongodess.wordpress.com/

Lägger till en länk till min blogg så ka nni se lite mer av min persoliga stil och vad jag gör.

To the world you may just be one person but to one person you may be the world.

Amandla
12/6/12, 7:21 PM
#3

Vad har du för möbler nu?


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
dragonstar
12/6/12, 7:32 PM
#4

Jag hyr just in mig men de möbler jag tänkte ta med mig (bor vanligtvis med sambo) är en säng med sängram som blir som en soffa. Någon bokhylla och bänk då ikeamöbler.

Har är inte säker på om det blir nåon soffa eller om jag bara har en bäddfotölj från ikea?

Och så matbrod har jag ett enkelt skrivbord från ikea som jag funderar på om det får vara matbord. Om jag nu inte kommer över något bättre. Stolar och pallar tar jag udda vad jag får tag på.

Vi har flera Exspedithyllor de med fyra fack. några löståde skåp av betå.

och så har jag någon vanlig smal bokhylla.