Annons:
Etikettfärger
Läst 2208 ggr
Spejan
2012-12-08 01:30

Färgtips önskas :)

Hej. Jag ska göra om hela min lägenhet, de är ju tyvärr en lägenhet så man får ju inte göra som man vill riktigt. 

Jag har en tvåa.
Sovrummet har jag klart för mig att jag ska ha rosa, vitt o svart.
Men köket, hallen o vardagsrummet, vilka färger tycker ni jag ska ha.

Vardagsrummet: Jag har aldrig trivts i mitt vardagsrum så jag håller på att kasta ut allt och nu ska de in nytt.
Men vilka färger? Jag vill helst ha vitt o svart som grund och sen två färger till som matchar varann, dom två färgerna måste inspirera till att vara social.  

Köket: Trivs rätt bra i mitt kök men de är en aning tråkigt när man ser sig omkring. Jag har bara vitt o svart. Så de behövs en färg där.

Hallen: Den är mörk och avlång med mörkt golv till och med men jag har inte råd att byta golv nu så nå ljusa färger där?

Jag vill helst ha olika färger i olika rum. Så om jag har orange i vardagsrummet så kan jag inte ha de i köket :) 

Jag har just börjat läsa om feng shui och är jätteintresserad men blir förvirrad när jag läser på olika sidor där de står olika saker, färgerna har olika betydelser på olika sidor så jag behöver lite hjälp :)
Sen har jag hemskt dålig fantasi och jag får inga ideer i skallen när de gäller inredning, är väl därför jag inte trivs just nu :S

Annons:
Amandla
2012-12-08 12:21
#1

Komplettera med rött och orange, kanske? De är sociala färger och värmande också. Viktigt är också att du tycker om färgerna, välj nyanser noga och ta inte i för mycket Flört


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Upp till toppen
Annons: