Övrigt

Adressnummer för bostad

2013-10-22 10:55 #0 av: Sameli

Kan olika hem ha olika vibrationer beroende på numret i adressen?Funderar

Anmäl
2013-10-22 22:35 #1 av: Torahzen

Bra fråga. Jag tycker att numerologi är väldigt intressant, men jag är inte så kunnig i det.

Siffror, namn, adresser har olika energier. Sedan har hus (även om de är likadana) alltid lite olika förutsättningar. Tex är hörnhus, vätter mot söder, ligger vid en återvändsgata eller en mer trafikerad väg.

Kanske kan denna sidan ge dig lite mer matnyttigt att läsa:

http://www.sacredscribes.net/angelnumbersequences.htm

Siffran du tänker på, dyker den ofta upp för dig?

♥♥♥ Livet är nu - lev det väl! ♥♥♥
Tora, Sajtvärd på Feng Shui

Anmäl
2013-10-25 10:18 #2 av: Sameli

Ja det är ju santFår idé 

Jag håller på att leta lägenhet och därför är jag intresserad utav hur mycket adressnumret på bostaden påverkar energierna i hemmet Gapskrattar

Tack för länken.

Kramas

Anmäl
2013-10-25 21:25 #3 av: Torahzen

Jag kan tyvärr inte mer i ämnet så jag kan förklara för någon anna. Lycka till med nya hemmet, när det dyker upp.

Anmäl
2013-11-18 14:07 #4 av: Torahzen

Hur har det gått? Hittat någon bostad med trevlig siffra?

Anmäl
2013-11-18 21:11 #5 av: Sameli

Nja, ska vänta med att köpa nytt tills efter årsskiftet.. Funderar Först var det så himla bråttom men.. NU har jag tid att tänka efter..

Länken du skickade vad jättebra, det fanns bra beskrivningar för olika siffrors vibration för bostad/adress om man kikade runt lite..Skämtar

Anmäl
2013-11-18 21:37 #6 av: Torahzen

Bra att du får tid att känna efter. 

Kul att du gillade länken!

Anmäl
2013-11-18 22:25 #7 av: Sameli

Jag håller med, nästa boende ska vara perfekt, och med rätt adress såklartGapskrattar

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.