Annons:
Etikettövrigt
Läst 1150 ggr
[Torahzen]
12/19/13, 1:54 PM

Bästa julklappen?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vad vill du helst få i julklapp? Eller vill du hellre ge presenter?

Jag gillar att få julklappar, men det räcker med några stycken. Det viktigaste är ju att familjen är tillsammans. Jag gillar förväntan, stämningen och myset. Det är bra feng shui!

Annons:
Amandla
12/19/13, 4:14 PM
#1

Jag önskar mig en lång böjd sax att klippa pudlar med 🙂och en riktigt bra jacka att ha när jag går ut med mina hundar, en som står emot regn och vind.

Av min ena son har jag önskat att han ska byta el i en gammal takkrona som jag sedan ska måla vit. Av den andre sonen har jag önskat att han hjälper mig att måla om fyra stolar (förberedande jobbet som slipa och tvätta, målar gör jag gärna själv). Lämpliga presenter för tunna studentkassor 🙂


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
[Torahzen]
12/19/13, 8:27 PM
#2

Ah! Tjänster är jättebra julklappar! 🎁

Bra med ny el och kul med fräscha stolar.

Amandla
12/19/13, 8:39 PM
#3

Ja, det ska bli roligt att få lite "nytt" och fint i köket 🙂Jag älskar att fixa till gamla saker så de blir fina. Jag har läst på facebook om en färg som ska vara så bra, Annie Sloan Chalkpaint. Den fäster på det mesta och torkar väldigt fort, och går lätt att shabba till så det ser lite gammalt ut. Sen hittade jag ett recept på hur man blandar till egen färg som uppför sig ungefär likadant, så det ska bli mycket intressant att se hur det fungerar 🙂


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
[Torahzen]
12/19/13, 9:06 PM
#4

Lycka till!

Amandla
12/19/13, 9:57 PM
#5

Tack 🙂


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Upp till toppen
Annons: