Rensning

Rensarattack

2014-10-02 13:17 #0 av: NeferNefer

Jag skulle packa upp korgen med ren tvätt, öppnade strumplådan och fick nog. Det var all kaos urmoder där inne!! Först och främst plockade jag ut nästan 30 oöppnade förpackningar nylonstrumpor Funderaroch la in på vinden. Där kan de ligga. Jag har en hög oöppnade kvar i strumplådan. Sen gick jag igenom alla mina strumpor, slängde alla trasiga och såna som korvar ner sig - och även några par lösa strumpbyxor (alltså ...). Nu ligger alla mina strumpor fint sorterade och jag är äntligen fullt medveten om att jag knappast lider brist på strumpor. Jag kommer inte att behöva köpa nya på minst tio år ...

"All tid måste förflyta i sin egen takt. Ibland dricker man kaffe. Ibland dricker man kaffe inte." (Mikael Niemi)

Anmäl
2014-10-02 14:03 #1 av: NeferNefer

... och sen gav jag mig på återvinningskassarna, så nu ligger varje kategori för sig i sin egen kasse. Bara att dumpa på återvinningen med andra ord! Cool

"All tid måste förflyta i sin egen takt. Ibland dricker man kaffe. Ibland dricker man kaffe inte." (Mikael Niemi)

Anmäl
2014-10-02 19:42 #2 av: Amandla

Duktiga du! Börjar du boa? Skämtar

Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt

Anmäl
2014-10-02 20:14 #3 av: Torahzen

Härligt! Det är rätta tag Tummen upp

♥♥♥ Livet är nu - lev det väl! ♥♥♥
Tora, Sajtvärd på Feng Shui

Anmäl
2014-10-03 05:06 #4 av: NeferNefer

#2: Det kan mycket väl vara så Skrattar

#3: Yesss! Tummen upp

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.