Annons:
Etikettrensning
Läst 1382 ggr
Henrik93
2015-09-08 11:16

Ny

Hej, Henrik heter jag och har nyligen aktivt börja att ta ställning till mina energier i min lägenhet med hjälp av febg shui. Jag ör absolut inget proffs utan vill lära mig mer. Jag känner energier väldigt starkt, men ibland kan man inte riktigt lägga fingret på vad vissa oroliga energier beror på, och jag har nöstan fastnat i en spiral utav att vara nöjd med mitt hem och att möblera möbler och växter och prylar. Idag rensade jag mina två garderober med balkongdörren på vid gavel, och jag bara kände hur de gamla instängda energierna verkligen drogs med ut, och den friska luftens energi målade hela ytan. Väldigt skönt :) Jag kommer säkerligen rådfråga om olika saker, så detta är inte det sista ni hör utav mig:)

Sajtvärd på Neofinetia Ifokus

Japanska och Asiatiska orkidéer

Annons:
[Torahzen]
2015-09-08 17:07
#1

Hej Henrik och välkommen hit! En rejäl storstädning är väldigt välgörande så det kommer inte nya fräscha energier i alla skrymseln och vrår.

Jag lovar att blåsa liv i sajten nu under hösten.

Henrik93
2015-09-08 19:18
#2

Tack!:) Nu blev det rensning överallt! Haha, tog aldrig slut på grejjer som jag kunde avvara och som var trasiga. Herregud vad man samlar på sig!

Sajtvärd på Neofinetia Ifokus

Japanska och Asiatiska orkidéer

[Torahzen]
2015-09-08 22:09
#3

Hi,hi! Grattis! Ja visst är det en befriande känsla av att rensa ut. Var sak har sin tid, oftast igår. 😉

[NeferNefer]
2015-09-16 13:08
#4

… eller förra året … ☺️

Välkommen, Henrik!!

[Torahzen]
2015-09-16 14:25
#5

Ja ibland kan det gå några år innan det blir av att rensa…

Henrik93
2015-09-16 15:51
#6

Mm! Jag tänker energier och sjukdommar. Finns det saker man kan göra med feng shui för att på något sätt påverka kroppen att man har svårare att bli förkyld? Haha Hade ont i halsen imorrse, nu är jag helkörd och febrig!

Sajtvärd på Neofinetia Ifokus

Japanska och Asiatiska orkidéer

Annons:
[Torahzen]
2015-09-20 17:34
#7

Tja, det är klart att det finns saker man kan göra, men de fungerar nog lite mer långsiktigt. Har förkylning brutit ut så ska man nog kurera sig med tex te på citron, ingefära och honung. 

Jag återkommer med långsiktiga förslag. Krya på dig!

Upp till toppen
Annons: