Annons:
Etikettvardagsrum
Läst 6606 ggr
Busangardens
2010-10-20 20:23

Vardagsrummet klart

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Det har tagit sin lilla tid att fixa ordning vardagsrummet specielt eftersom golvet var tvungen att slipas ner och lackas om men nu är det klart i alla fall och allt är uppe utom att det fortfarande saknas en tavla ovanför soffan men det kommer i sinnom tid.

Välkommen till mig! Flört

Annons:
Clary
2010-10-20 21:10
#1

Tack Skrattande Det blev jättefint tycker jag, lugnt, stilrent och så lätt att ta in lite färg om man vill. Kanon alltså Flört

Medarbetare på Feng Shui och Indien

 

 

Tuva-Lena
2010-10-21 00:15
#2

Åhh va fint du har gjort Busan! Läckert med de ljusa färgerna och skitsnygga gardiner! och golvet smälter så fint in i rummet. (Du har samma matta som jag..Flört)

Den där bokhyllserien, var har du köpt den? jag är ute efter en men vill inte ha dom vanliga, tråkiga bokhyllorna i mitt vardagsrum.. Rynkar på näsan

Det blev verkligen lyckat! vad du har jobbat, och som Clary säger, det är lätt att sätta till färgklickar här o var när du vill byta ut den stillsamma atmosfären mot lite mer liv. Jätteduktig du är! Tungan ute

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

 

Busangardens
2010-10-21 00:19
#3

#2 Ja jag försöker föreställa mig hur rummet kommer se ut till julen för då dyker det upp fler färger annars gillar jag det som det är men har funderat på att skaffa kuddar till soffan med massa fjärilar på (tyvärr hittar jag inga kuddar med Trollsländor då jag älskar den insekten). Skrattande

Tuva-Lena
2010-10-21 00:27
#4

Det låter läckert tycker jag - fast synd att du inte hittade med trollsländor då. Dom gillar jag också. Annars kanske du kan hitta nåt tyg och sy egna kuddfodral? Väldigt enkelt och går snabbt. Men fjärilar är inte fy skam heller. Flört

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

 

Busangardens
2010-10-21 00:30
#5

#4 Jo tanken har väll slagit mig men jag har ingen symaskin och har inte lusten att sy kuddar för hand. Flört

Tuva-Lena
2010-10-21 01:47
#6

Okay, men fjärilar bli bra också. Tänk dig nässelfjärilar..? Tungan ute

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

 

Annons:
terkina
2010-10-21 13:07
#7

Håller med alla föregående talare: Väldigt snyggt!

Skönt med ljusa färger och lugn atmosfär, jag börjar själv längta tillbaka till det (Har mörkrött, svart och grått som genomgående i min lägenhet nu Obestämd).

Kommer bli kanonsnyggt i julskrud också! :)

 

Medarbetare på fengshui.ifokus

 Hemsida: http://www.lillae.weebly.com

Upp till toppen
Annons: