Annons:
Etiketttävlingar
Läst 2745 ggr
Tuva-Lena
2010-08-16 11:58

Din onödigaste pryl..?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ja visst, för såna har säkert du också! Flört

Fota den och lägg in här i tråden! Vi kan göra en liten tävling av det också, där vi sedan röstar fram "hushållets/sajtens onödigaste pryl". Skrattande

För att underlätta kan vi begränsa oss till köksregionen kanske..? men ni bestämmer själv vad ni vill ta med.

Lycka till! Tungan ute

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

 

Annons:
Pagan
2010-08-16 17:00
#1

hmmm Maken vill inte vara med på bild, får se om jag hittar nåt annat.Flört

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Tuva-Lena
2010-08-16 20:56
#2

#1 SkrattandeSkrattandeSkrattande - gissa vem som tänkte i samma banor..? Flört Ha ha..Skrattande..och förresten, då måste man ju gå utanför köksregionen också! Glad

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

 

Pagan
2010-08-16 21:01
#3

Skrattande *asg* kunde ju så klart inte låta bli att sätta dina tankar på pränt Flört

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Tuva-Lena
2010-08-16 21:11
#4

Det gör du ganska ofta Paganis, har du tänkt på det..? SkrattandeFlört Vi är nog rätt lika i tänket du o jag: sjuk humor, självständiga och massor av jävlar anamma. ha ha.. Sedan finns det en mjuk sida också, men den får maka på sig allt som oftast. Oskyldig……. Cool

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

 

Pagan
2010-08-16 22:09
#5

visst har jag märkt det tuvanSkrattande

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Tuva-Lena
2010-08-17 02:37
#6

Nu till allvaret; har du någon bild på din onödiga pryl "sister"? Tungan ute Jag har ju rensat ut det mesta enligt Clarys instruktioner så nu är det rätt tomt här - men vänta bara.. Flört

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

 

Annons:
Tiana
2010-08-17 12:37
#7

Min måste vara diskmaskinen. Den står och samlar damm bara…

Dojdan
2010-08-17 18:45
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#8

Hej hopp alla glada! Här är jag tillbaka en sväng i Feng Shui-världen igen.. om nån kommer ihåg mig? *fniss*

Min mest onöda pryl i köket är definitivt denna helvetesmaskin som tar upp halva diskbänken men som sällan används. När jag önskade mig den en gång hade jag en härlig vision om smoothies på mornarna, ja just. Gjorde väl ett par stycken och insåg att rengöringen av den är tio gånger jobbigare än njutningen av smoothiesarna. ;)


Pagan
2010-08-17 22:49
#9

Kommer inte på något. Fast går jag utanför köksregionerna igenFlört så har jag ju en del träningsredskap som är totalt onödiga. Trodde jag skulle bli smärt och vacker genom att bara se på dem. Men de rör sig ju inte alls!! Skrattande

Har oxå en batteridammsugare som är totalt värdelös. Tjusig att se på men efter 3 minuters körning så börjar den sega. Duger bara till brödsmulor. Total onödig grej.

#7 tvärtom här, måste vara en av mina mest uppskattade maskiner.Glad

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Tuva-Lena
2010-08-18 02:13
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#10

Det var en svår nöt att knäcka, men jag letade o letade och till sist dök jag ner i besticklådan. Gissa vad som dök upp där? Jo, den här fullkomligt onödiga nötknäpparen som har varit trasig i ca fem år… Skäms Kaffepannan används ändå flitigt.. Flört

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

 

Tuva-Lena
2010-08-18 02:14
#11

Glömde ju! Dojdan! Va kul att se dig! Tungan ute

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

 

Upp till toppen
Annons: