Annons:
Etikettinredningstips
Läst 2505 ggr
Tuva-Lena
2010-08-07 02:23

Stopp! Släng inte allt!

..titta in på den här länken och njuut av alla vackra loppisfynd, gamla saker som har fått ny själ genom lite färg och omsorg..

Blir man inte glad så säg..? GladTungan ute

Lilla Kamomillas villa

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

 

Annons:
Clary
2010-08-07 21:40
#1

Flört Förstår vad du menar men var gör man då av allt det man redan har?? Jag gillar inte att damma och putsa så ju mindre prylar jag har som kräver det desto gladare blir jag Skrattande

Medarbetare på Feng Shui och Indien

 

 

JohannaMax
2010-08-08 12:41
#2

Den länken sparade jag! Så mycket fina saker och inspiration!

Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Tuva-Lena
2010-08-09 12:22
#3

Ja jag blev helt såld på alla fina grejer som hon har gett nytt liv. Nu kommer inte jag att slänga allt heller - ha ha Clary! Flört - jag skall också måla om de gamla grejerna så att dom andas friska energier och kan fylla sin plats och funktion i nåt hem. Antika saker som inte är tillverkade av någon kändis är i alla fall inte värda nåt numera. Då kan amn väl göra om dem så att det blir mer trivsamma och återanvända istället..? Tänk alla mina gamla lavoarer, kommoder, köksartiklar, handdukar i linne mm. Oj oj, jag kan inreda ett jättefint nygammalt lantkök eller sovrum i ljusa romantiska färger! Tungan ute

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

 

dagdrivarn
2010-08-10 11:37
#4

Åhh vad många vackra gamla saker!!

S*Dagdrivarn Maine Coon

Lär dig lyssna på din katt och du får svar du aldrig glömmer!

Tuva-Lena
2010-08-11 02:33
#5

Ja visst är dom fina..?! Jag var in på Tradera o kollade igår, bl a hittade jag en gammal 10L hink i emalj. Gissa vad budet låg på? Jo, 455 kr!! En gammal kaffepanna i emalj låg på 225! Förvånad MInns ni dom här plastburkarna från 70-talet, i genomskinlig hårdplast med blommor på..? Budet då låg på 55kr! Sån där gammal "skit" som man är less på och var på väg att hiva iväg. Nu skall jag fösöka att sälja det istället. INte klokt egentligen, samtidigt är riktigt antika saker värdelösa nästan.. Foten i munnen

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

 

Upp till toppen
Annons: