Annons:
Etikettrensning
Läst 1831 ggr
Pagan
2010-06-11 20:46

Garderobsrensning

Har tillbringat eftermiddagen med att rensa ur mina garderober. Har haft en del högar i flera år som jag kallat "Än finns det hopp" de åkte ut!! Lustigt att det ska vara så svårt att skiljas från vissa plagg som bara ger dåligt samvete.Rynkar på näsan

Har provat varenda plagg i garderoberna och tagit en del hårda beslut. Har ju lyckats gå ned i vikt men vissa plagg som jag sparat i "Än finns det hopp" är ju inte ens snygga längre.Förvånad

Nåväl har en glad vännina ialla fall som gick härifrån med 2 stora säckar. Kul att de kan glädja någon.Glad Själv är jag ganska nöjd. Utrensat, städat och rent glänser garderoberna nu. Lite luft mellan galgarna så jag kan se vad som hänger och kläderna slipper bli skrynkliga. Fick t.o.m plats för vissa toppar att hänga på galge. Måste klappa mig själv på axeln för ett väl utfört bra arbeteSkrattande

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Annons:
Tuva-Lena
2010-06-12 01:55
#1

Jag förstår vilka umbäranden du har gått igenom. Det är så svårt att sklijas från "riktiga" kläder! En del har man glada minnen förknippade med också och dess svårare blir det ju.. Tyst Men visst är det en lättnad när man kan se in i garderoben igen!? Och sedan blir man ju lite styrkt också, för nästa gång går det lättare. Cool

Du har varit såå duktig Pagan!Kyss

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

 

Tiana
2010-06-12 12:50
#2

Det ver verkligen duktigt jobbat! Just kläder brukar vara en av de svåraste sakerna för mig att göra mig av med.

Har länge funderat på min balklänning som jag använt en gång för tio år sedan, men ännu hänger den kvar i garderoben…

Så jag hjälper till att klappa dig på axeln och ger dig en stoor kram!

Clary
2010-06-12 13:07
#3

Du får en stor klapp av mig med Kyss Garderober, lådor och skåp kan innehålla mycket konstiga saker har jag upptäckt och inte känns det så angeläget att ta på sig allt man sparat Förvånad

Balklänning, ja det kan vara ett knepigt val, behålla eller låta gå vidare Obestämd

Medarbetare på Feng Shui och Indien

 

 

Pagan
2010-06-12 13:52
#4

ja men tack så mycketSkrattande Idag medans det blåser halv orkan så ska jag röja i min hall. Efter all denna uppmuntran så kommer det gå galant. kramis på er.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Tuva-Lena
2010-06-13 00:36
#5

Här lovade man regn idag, mycket regn också, men va då, det kom en liten skur på eftermiddan, så någon rensning blev det inte för mig idag. Vi får se imorgon, men då har jag lovat hjälpa mor med gräsklippning.. ja ja, det går flera tåg. Blir liksom inspirerad av dig Pagan - vill ju ja också.. Tyst Duktig tös är du! Tungan ute

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

 

Pagan
2010-06-13 13:06
#6

jamen Tuvan det är ju din energi som fått igång mig, så då hjälps vi åt bra här. En dos av dig - till mig och back at you! Vi är som mac donaldsFlört (har våra ljusa stunder)

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Annons:
Mysan59
2010-06-13 19:04
#7

Ja det är verkligen inte lätt att göra sig av med saker, speciellt kläder. Så det var bra gjort av dig Flört

Upp till toppen
Annons: