Annons:
Etikettövrigt
Läst 2802 ggr
Tuva-Lena
2010-04-10 03:08

Veckans vardagsprat

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

..startar jag mitt i natten. Jag har legat o sovit framför TV:n ikväll, och undrar ni var jag har tagit vägen de sista dagarna så beror det på att jag varit halvdålig. Jag skriver "halv" eftersom jag sällan blir "hel" så att säga. Orkeslös och full med utslag är jag, men nu börjar livsandarna återvända känns det som. Vilka underligheter vi kan råka ut för! Obestämd

Ha en fin helg allihop, man har ju lovat att solen skall titta fram igen, men det tror jag bara på när jag ser den. Flört

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

 

Annons:
Clary
2010-04-10 11:30
#1

Hostat och snorat mig genom den här veckan men idag känns det som jag skulle kunna få nåt gjort på riktigt. Det duggar lite lätt och är gråväder men jag har stryktvätt som väntar samtidigt som jag ska packa ner de tjockaste vinterkläderna och, inte att förglömma längkalsingarna Flört

Medarbetare på Feng Shui och Indien

 

 

PiteCarina
2010-04-10 16:19
#2

Igår var jag riktigt tung i huvudet och förkyld, men idag känns det mycket bättre.

I helgen blir det fokus på Traderaförberedelser. Ska bli så skönt sedan då jag är klar med auktionerna och kan börja röja ordentligt i lägenheten!

Det är första gången som jag har problem här inne med att inte inlägg försvinner från "Mina inlägg", trots att jag har varit in och läst det senaste skrivna. Det gäller "Veckans tips 5".

Samma problem kommer det nog även att bli för det här inlägget, då någon skriver i det efter mig. Orsaken till att jag tror det är att det här inlägget (och även "VÅRTECKEN") är fetmarkerat i "Senaste inläggen", trots att jag varit in och läst det senaste i dem.

Undrar varför det blir så? Obestämd

JohannaMax
2010-04-10 19:25
#3

#2 Det måste vara en bugg, jag hade så med nyss men det ser ut att funka nu.

Jag tar det lungt, det är lite risigt just nu, känslan att inte veta är värst men på tisdag är det röntgen o sen kan det ju inte dröja så länge innan jag får besked tycker jag. Jag håller mig "ytlig" o pysslar lite på glamour o försöker skippa att tänka men jag röjjer för fullt…Jag vill inte ha nått…Lägger i loppishögen för det blir loppis snart igen sen lägger jag ut en massa på Tradera åt vänner med för jag har ju tid…

Det är skönt att rensa iaf jag mår riktigt bra av det. När jag är klar börjar jag om igen…

Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Nordann
2010-04-10 19:59
#4

iFokus tjorvade tidigare idag,det var nog därför.

Jag håller på med allt möjligt idag,tvättar upp soffklädsel,gardiner,prydnadskuddar och liknande som inte tvättas varje vecka.Syr och lagar en del saker,slipar lite golv och ordnar foton.Tror bestämt det är vårstädning jag börjat med för våren kommer även om det känns lite segt än häruppe.

PiteCarina
2010-04-10 20:24
#5

Nu fungerar länkarna som de ska igen! Glad

Jag håller tummarna för dig Johanna! Hoppas du får snabbt besked efter röntgen och att det är positivt! Förstår att det är jobbigt med ovissheten! Kram!

[Jeremina]
2010-04-10 22:33
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#6

Jag har sett solen idag och satt mig efter promenad på min favortplats på altanen i solstolen som står där under tak från tidiga våren till sena hösten.

Två promenader och en god kopp kaffe i min favoritmugg Flört

Annons:
Tuva-Lena
2010-04-11 02:33
#7

Ser underbart ut Jeremina! Det blev soligt o fint här också på eftermiddan så jag satt ute på farstubron och njöt. Tänk att våren äntligen är häääär! Tungan ute

Tänker på dig Johanna och beundrar dig för din styrka. Klart att det fixar sig för dig vännen! Kyss

Ha en härlig söndag allihop! Nu avviker jag till mina "inre rum" för att inta vågrät ställning.. Oskyldig

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

 

Clary
2010-04-11 20:12
#8

Tänker på dig Johanna Kyss

Idag har vi tagit ett tag i trädgården och rensat bort en del löv och kvistar. Tulpanerna är på väg upp och det är bara en liten snöhög kvar. Grannen bjöd på grillkorv så det blev en mysstund på deras altan med alla tre vovvarna. Den ene kom med in till oss en stund och höll Tassen vaken.

Så glad att solen kom en sväng till oss också för i förmiddags var det inte ett dugg skönt ute.

Medarbetare på Feng Shui och Indien

 

 

Hellas
2010-04-11 22:58
#9

Nyss hemkommen från en Trance/Fysisk utvecklingskurs.
Nu är jag helt slut och funderar på hur jag ska orka kommande veckas arbete.
Med andra ord, dessa dagar har varit mer än underbara.

//Hellas

Medarbetare på http://spiritualism.ifokus.se/

[Jeremina]
2010-04-12 00:37
#10

#9 Låter härligt Helena att du har haft underbara dagar!

Tuva-Lena
2010-04-12 01:05
#11

Ha ha, du kör slut på dig under helgerna Hellas! Ta vara på det vackra vädret också bara!

Jag har suttit o slappat hela dagen, inte gjort ett skapandes grann mer än gått ut med hunden. Och det känns helt okay. Nu måste jag ta tag i hemsidorna till veckan bara.. Tyst och slutstäda i lokalen. Hade en annons inne i tidningen igår, kostade skjortan förstås men så är det ju för oss företagare om vi skall få några jobb.

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

 

abbis
2010-04-12 01:26
#12

#11 Hoppas det ger nåttFlört

En krukmakare och bloggare http://krukmakerihemjord.blogspot.com/

[Jeremina]
2010-04-12 01:31
#13

#11 Lycka till Tuva Glad

Annons:
Tuva-Lena
2010-04-12 02:17
#14

Tack ska ni ha go'vänner! Glad jag tror att det blir finnemang. Vi är fyra st som kallar oss för Alternativhälsan och därmed så kan vi erbjuda ett brett "sortiment".

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

 

JohannaMax
2010-04-12 12:10
#15

Slöar framför tvn, barnkanalen är på. Ska snart göra oss i ordning för en tur till stan. Dottern har sin dans i dag och så ska vi byta en klänning till henne o så hoppas jag att jag orkar med en tur i ett par affärer till. Det är lite som behövs här hemma nu.

I morgon är det dags för röntgen.

Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Elpida
2010-04-12 12:41
#16

#15 Önskar dig lyckat till imorgon Johanna!

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

[Jeremina]
2010-04-12 16:29
#17

#15 Jag vet ju inte vad som felar dig men önskar dig lycka till jag med..styrkekramar!

Clary
2010-04-12 22:08
#18

Härligt Tuvan att det snart är klart för invigning, det kommer att bli kanon.

Johanna vännen, skickar dig lite extra ork inför morgondagen och hoppas allt ordnar sig.

Fick hem ett gäng flyttkartonger i eftermiddags så nu vet jag vad jag har att göra. Snabb avstädning blev det, snabeldraken var hungrig sen fick vi njuta av en riktigt varm stund i solen.

Medarbetare på Feng Shui och Indien

 

 

JohannaMax
2010-04-13 00:09
#19

Ska ta en dusch sen försöka sova. Jag börjar bli nervös inför morgondagen…

Tack allesammans!Kyss

Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

JohannaMax
2010-04-13 19:47
#20

Röntgen gick bra iaf, lite läskigt o stor maskin med massa oväsen, nu är det bara att vänta på resultaten…

Känner att det är ett blöjbyte på G sen ska jag hitta mig nått att äta o diska o städa av lite.

Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Annons:
Elpida
2010-04-13 20:04
#21

Skönt att höra Johanna!Glad

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

Clary
2010-04-13 21:47
#22

Skönt Johanna att det gick bra, själv vet jag inte om jag skulle klara den apparaten Skäms

Ganska trött efter att ha packat 6 lådor, gått igenom ett antal skåp, haft lång fikapaus med grannen och skrivit lång kom-ihåg lista inför morgondagen. suttit i solen har jag också hunnit med. Ska bli väldigt skönt att krypa ner i sängen ikväll känner jag.

Medarbetare på Feng Shui och Indien

 

 

Tuva-Lena
2010-04-14 02:28
#23

Go'kväll allihop, eller go'natt kanske jag skall säga. Igår kväll hade jag värsta huvudvärken så jag avstod datoriserandet. Skrikandes Idag släppte det mitt på dan ungefär så sedan har jag suttit med hemsidor som måste göras klara. Jag hinner ingenting om jag skall vara så här! Får panik för det är bara för mycet på g just nu - även om det är roligt samtidigt, men då skall man ha koll på uppgifterna.

Imorrn åker jag in till stan dessutom - måste köpa mer blommor.. Ni skulle se den vackra blomman jag köpte härom dagen. Skall sätta in ett foto på den så får ni säga vad den heter, för det har jag glömt redan, men vacker som en dag var den. Den rensar luften åt en dessutom..

Hoppas att allt slutar bra Johanna och framför allt att du får veta vad som fattas dig - jag håller fortfarande på ett virus..

Kram kram till er alla! Glad

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

 

szirius
2010-04-14 19:44
#24

Johanna, har du fortfarande inte fått tillbaks hörseln?Förvånad Och de hittar inte felet? Hoppas röntgen har svar….var det magnetröntgen du gjorde, när man åker in i ett rör och det tjuter och durrar? Lite klaustrofobi fick jag av det…

Tänker på dig och hoppas att allt ordnar sigKyss

abbis
2010-04-14 21:20
#25

usch och fy ..min hyresvärd som jag suttit i tinget med vill inte hjälpa oss att ta reda på ett träd som knäckts mitt itu i vinter..Dom hänvisar till att det står  i kontraktet att trädgården ska skötas av oss.Men när min advokat och vi satt på mötet va det gräs och löv vi skulle ta reda på inga träd som brustit…blir så trött

En krukmakare och bloggare http://krukmakerihemjord.blogspot.com/

Tuva-Lena
2010-04-15 02:48
#26

Jag förstår dig abbi, det är väl hans sätt att fortsätta att hämnas.. Rynkar på näsan

Det blev en lång dag inne i stan idag så jag somnade på soffan ikväll. Precis när jag kom hem så ringde Bettan från ÖN och föreslog att vi skulle ha en öppet hus dag. Så nu har vi bestämt oss för lördag den 24:e. Kommer att bli jätteroligt!

Ni är välkomna allihop om ni har vägarna förbi. Jag har skrivit ett inlägg på AB ang det..

Nu är nästan all snö borta också, åtminstone på "lägdorna", inne i skogen ligger den säkert nästan halvmeterdjup fortfarande, men vilken förändring på några få dagar! Underbart är det! Glad

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

 

[Jeremina]
2010-04-15 02:49
#27

#26 Jag har skrivit i din tråd om öppet hus och visst är det härligt att snön snart är borta Tungan ute

Annons:
Clary
2010-04-15 10:51
#28

Väntar med spänning Tuvan på blider från lokalen också Flört

Sista lilla snöfläcken försvann igår, liljorna har börjat sticka upp tillsammans med alla andra lökar, ljuvligt!

Abbis, fy apan för jäkliga hyresvärdar, en av anledningarna till att vi flyttar när vi nu hade möjlighet till det.

Har hundbesök idag alltid lika trevligt och en extra anledning till att ta en paus i packandet Skrattande

Medarbetare på Feng Shui och Indien

 

 

abbis
2010-04-15 11:57
#29

Skulle gladeligen flytta om jag kundeRynkar på näsan

En krukmakare och bloggare http://krukmakerihemjord.blogspot.com/

Clary
2010-04-15 12:05
#30

Förstår det men inser att det inte är det lättaste för er med företag och allt. Skickar styrkekramisar så du orkar Kyss

Medarbetare på Feng Shui och Indien

 

 

abbis
2010-04-15 15:20
#31

tackGråter

En krukmakare och bloggare http://krukmakerihemjord.blogspot.com/

Tiana
2010-04-15 22:43
#32

Ligger hemma magsjuk just nu, men det ger ju mig bara en bra ursäkt att slappa framför tvn. Det finnsn något positivt i allt Glad

[Jeremina]
2010-04-16 01:59
#33

#32 Inget ont som inte har något gott med sig heter det ju!

Tuva-Lena
2010-04-16 02:58
#34

Tittar in en sväng innan jag sussar in. Vi får träffas mer imorrn istället. Nattkram till er! Glad

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

 

Annons:
[Jeremina]
2010-04-16 03:03
#35

Vi träffs i morgon Tuva…suss gott Kyss

szirius
2010-04-16 10:38
#36

idag är jag ARG och behöver avreagera mig liteSkrikandes.Vi har haft en tjuv i huset, och inte vilken som helst utan en " kompis" till vår son.Första gången märkte jag att kameran var borta, jag visste vart den stod.Jag anade redan då att det var han , för han gick i sonens skåp och lådor och så gör man ju inte när man är borta.Men jag ville bara inte tro illa om nån när man inte vet säkert.Igår kom han igen, jag jobbade och bad mannen hålla ett öga på dem eller helst be dem gå ut i stället.Killen var här bara 10 min och försvann sen utan att säga hej.Strax efteråt märker jag att min mobiltelefon är borta ( låg i fönstret där de lekte).Imorse har jag kollat och ser att han även tagit sonens pengar som han hade i plånboken.Jag är så j-a ARGGG!!!Så nu kommer jag och mannen dundra till skolan på lunchen och be honom lämna tillbaks allt, annars blir det polisanmälan.Jag är dock nervös, för jag vet att han inte har det så lätt hemma, och kanske föräldrarna kommer börja bråka med oss och hota oss.Kanske de tom bett honom göra det, så att de kan sälja grejerna ( detta är ett fattigt ladn och inte alltför ovanligt)Men detta är för stora saker för att inte ta tag i.En splitterny kamera som vi fick i julklapp och min mobil med alla viktiga jobbnr etc.Gråter

Jag är så ledsen för sonens skull också.Att bli utspelad så fult, tro att han är en kompis, och så kommer han bara för att stjäla!Rynkar på näsan

Usch, såna här extra problem behöver man inte…

JohannaMax
2010-04-16 11:20
#37

#36 Fy så hemskt! Väldigt jobbig situation men som sagt det går inte att blunda för den. Hoppas att det löser sig på bästa sätt.

Här tar vi det lungt just nu, det har regnat på morgonen men nu ser det ut som om solen håller på att ta sig igenom. 

Jag måste fortsätta mitt projekt "vinterdäck ska bli sommardäck" pillar ur dubben på vinterdäcken, helt klar med två men de andra två däcken behagar inte lossa från bilen…och ja, jag har lossat bultarna först!CoolTungan uteSkrattande Bäst att förklara sig när man är blond hehe!

Skulle vilja tvätta soffans klädsel med, det är välbehövligt. Ljusa soffor när man har barn är inte riktigt bra men man kan inte välja vad man får. Man kan bara tvätta kuddarna resten är fast så jag måste nog skaffa möbelschampo eller vad det heter så att jag kan skrubba resten med.

Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Elpida
2010-04-16 11:57
#38

#36 Fy vad trist, det är sånt man får sådan där molvärk i magen av.. Jag hoppas verkligen att det inte blir ngt tjafs utan att ni får tillbaka grejerna. Det är ju bra ändå att killen får reda på att det inte är ok att sno från andra.

Styrkekram från mig!

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

abbis
2010-04-16 15:18
#39

#36 jobbig sits ,svårt att bevisa om han blånekar! va stark!

En krukmakare och bloggare http://krukmakerihemjord.blogspot.com/

PiteCarina
2010-04-16 17:01
#40

Nej, vad ledsamt szirius! Gråter Min lillasyster hade en tjuvaktig killkompis som tonåring. Han stal bl.a. mammas vigselring som hon hade på badrumsspegeln. Men då vi konfronterade honom, så lämnade han tillbaka den. Fast vi fick ju alltid vara på vår vakt då han var där.

Han lever inte längre. Han gick genom isen några år senare, efter att ha varit på ett ungdomsdisko. Ett lite väl hårt straff förstås!

JohannaMax
2010-04-17 01:52
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#41

#40 Det var oxå en tråkig historia…

Däcken sitter bra fast på bilen så det blir att uppsöka farbror doktorn till bilen o få hjälp med att dra loss dem.

Jag har jobbat lite i kväll o ska tillbaka i morgon o göra det sista, tar lite i taget.

Dottern sover hos mormor o morfar så det är bara lilleman som ska med in i morgon, han har haft jätteskoj i skåpet under bokhyllan…hehe ska se om jag kan komma i håg kameran i morgon.

Bilden är från när han upptäckte att vi har en hylla under bordet…

Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Annons:
Nordann
2010-04-17 02:03
#42

Åh,vad de är härliga de små, när de upptäcker världen!

Tuva-Lena
2010-04-17 11:48
#43

Tittut på dig Lilleman! Va söt han är Johanna! Kyss

Hoppas att alla mår gott trots inställda flyg och att allting har hamnat på ända p g a vulkanutbrottet på Island.? Undrar just hur det går för Tride när hon ska åka hem från Las Islas Canarias..? Förvånad

Idag åker jag in en sväng till den stora staden SollefteåFlört och passar på att flanera innan snön vräker ner här. Lite mer blommor skulle jag allt vilja ha i lokalen, och nästa lördag har vi öppet hus! Jo men, så då måste allting vara klart - åtminstone det som syns.. he he.

Finaste dagen ska ni ha allihopa så syns vi ikväll - efter Körslaget förstås! Tungan ute

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

 

Hellas
2010-04-17 12:00
#44

Efter att ha varit bortrest från i torsdagskväll förra veckan så sitter jag nu som klistrad hemma och vill inte åka bort alls.
Tänk så det blir, borta bra men hemma bäst Kyss.

Jag är sugen på att åka till en rolig Plantskola eller liknande men vill inte gå utanför tomten.
Dessutom är det lite för tidigt tror jag att spendera pengar på nya växter.

//Hellas

Medarbetare på http://spiritualism.ifokus.se/

Clary
2010-04-17 17:25
#45

Szirius, vilken trist historia, hoppas ni får ordning på det.

Johanna, du har kört lite träning då med att försöka få bort däcken, jobbigt. Lileman är för söt där han kikar fram, vår egen feng shui baby Flört

Som läget ser ut nu så får nog Tride problem att ta sig hem. Har kompisarna fast i Mumbai och ingen vet ju när trafiken kan tänkas komma igång. Såvitt jag vet så träder väl ingen försäkring in i det här fallet så det kan bli mycket kostsamt för dem också, förutom alla andra problem som det drar med sig.

Har haft folk här hela dan som plockat åt sig saker som vi inte ska ta med oss härifrån. Garaget och gästrummet är nästan tomma, det känns så skönt. Det försvann grejer som jag trodde vi skulle behöva köra på tippen, men nu slapp vi det också Skrattande

Medarbetare på Feng Shui och Indien

 

 

abbis
2010-04-17 18:08
#46

När vi flyttade från vårt stora hus för några år sen gick det åt 3 containrar för att slänga saker .Då plockades det hej vilt t.om min gamla sönderbrända stekpanna fick nytt liv..Sängar,madrasser,microugn,gammal tv ja allt plockades..speciellt på nattenCool

En krukmakare och bloggare http://krukmakerihemjord.blogspot.com/

Clary
2010-04-17 18:17
#47

Visst är det fantastiskt vad folk kan plocka med sig, vi sa just att det som nu är kvar och vi inte vill ha med är bara att ställa ut så kommer det säkert nån och plockar hem det, oavsett vad det är. Kan inte riktigt förstå hur man vill ha gamla sängkläder, sönderbrända stekpannor/kastruller men det är kanske bra att ha-grejer det också Flört

Medarbetare på Feng Shui och Indien

 

 

PiteCarina
2010-04-17 18:25
#48

Åh, vad söt han är Johanna! Glad

Jag mår inte alls bra den här veckan. Har stressat på alldeles för mycket med jobbet och det känns som om en sammanställning som jag håller på med aldrig blir klar.

Idag bröt jag ihop när jag talade med min sambo om hur trött och stressad jag är p.g.a. jobbet och oredan hemma. Han sa att han ska röja i vardagsrummet, där han vistas och drar fram mest.

Sedan for han in till dottern och sa att hon skulle börja rensa. Hon har nu ensam rensat bort en stor och en liten flyttkartong med saker och ska rensa bland Barbiesakerna senare idag.

Annons:
Tuva-Lena
2010-04-18 02:14
#49

Vet ni, röra kan ta död på all energi man har. Jag är såå less på sambons röra jag med - det skulle faktikst kunna bli en av anledningarna till att jag bryter upp och bor själv i fortsättningen.. Jag hade en dröm om en familj, vilken som hhelst, som såg eländiga ut allihop, sjuka hängiga och deppiga, som fick flytta till ett nytt hem där allt var ordning och reda. Helt plötsligt så sken alla upp och blev glada och kreativa. Dom utstrålade en helt annan energi helt enkelt. Vilken dröm va?! men det ligger mycket i den.. Flört

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

 

[Jeremina]
2010-04-18 03:16
#50

Vad trist szirius men man kan inte se mellan fingarna även om killen har det tufft hemma. Hoppas allt ordnar sig!

Johanna vilken sötnos och jag säger som Tuvan: Tittut!

Clary
2010-04-18 20:39
#51

Jag tror helt klart på att man mår bättre om man inte har en massa gamla prylar man inte använder, inte lever i en röra och försöker hålla det man har i bra skick.

Märker nu när vi rensar mycket hårt att luften faktiskt blir lättare att andas, en hel del nostalgisaker har fått gå vidare, alla så kallade bra-att-ha-om-vi-ska-måla-renovera-städa-kläder har fått lämna oss, vi har en omgång kvar det blir ju nya med tiden Flört Mycket av verktygen vi behövde tidigare har ocskå flyttat och jag njuter av att se hur högarna minskar.

Dagen i övrigt har varit växlande, ena minuten kunde vi sitta ute och fika och i nästa, öste regnet ner. Hoppas ni andra har haft bra väder.

Medarbetare på Feng Shui och Indien

 

 

szirius
2010-04-18 22:23
#52

Konfrontationen gick bra, först nekade han såklart men när vi då gick med raska steg till rektorn för att göra en polisanmälan så erkände han. Vi har fått tillbaks allt utom kameran, som han ´"inte hittar" ( har antingen givit bort/sålt). Vi funderar på om han ska få jobba av pengarna på nåt sätt, att han får klippa gräset o rensa ogräs, vara här o hjälpa till på helgerna, för han är ändå bara 10 år…kanske kan det hjälpa honom komma ifrån sitt dåliga kompisgäng också.Självklart får vi " vakta honom" då.Jag ser ju att han bara är ett barn, trots allt..skadad av sin situation.En polisanmälan får ju föräldrarna betala för, och jag är rädd att han skulle bli ordentligt slagen där hemma av det, usch.Vi ska prata med fröken för att se vad hon tycker.

Här har vi haft juliväder utan att överdriva.Solbränna, gräsklippning och doft av grillning överallt.Härligt!Skrattande

[Jeremina]
2010-04-19 01:20
#53

#52 Det låter bra det här tycker jag angående killen men också solbränna, gräsklippning och grilldofter Tungan ute WOW!

Elpida
2010-04-19 10:52
#54

#52 Vad skönt ändå att få ett erkännade. Det vore väl jättebra om han fick jobba av lite - mest för att bara visa honom. Att vara 10 år med sådant bagage hemifrån kan inte vara lätt. Det skulle tom kanske göra honom lite mera hel att se hur det faktiskt kan fungera i en "vanlig" familj"…Lycka till iaf!

Håller med Jeremina - grilldofter och solbränna lät riktigt gött! Här i småland hos mig har det varit grått, regn och snålblåst…

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

Inlägget är låst för nya kommentarer
Upp till toppen
Annons: