Annons:
Etikettformer
Läst 3406 ggr
[Jeremina]
4/14/10, 6:20 PM

Hos en vän..

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Gubben och jag ser efter hus, blommor och fiskar hos en granne medans han är borta och jobbar.

Tog några kort idag!

Ny tapet i köket, vad säger ni om den?

Annons:
Tuva-Lena
4/15/10, 2:57 AM
#1

Har han dom blå luckorna till den då? Fast den vita skulle göra sig bättre, ja det skulle vara jättesnyggt till den tapeten! Dom var jättefina jeremina! (Har du fått lov att fota..? Tyst)

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

 

[Jeremina]
4/15/10, 3:01 AM
#2

Tuvan! Det är det han funderar på om han ska ha den blå eller vita luckan till Flört så klart jag har!!

Clary
4/15/10, 8:53 AM
#3

Fin tapet men jag hoppas att det inte är samma vän som har vaxduken…..

Medarbetare på Feng Shui och Indien

 

 

[Jeremina]
4/16/10, 1:57 AM
#4

Det är samma vän som har tapeten, kaklet och vaxduken….

Tuva-Lena
4/16/10, 2:44 AM
#5

Jag tipsar honom om att ta den vita luckan då annars blir det för mycket av blått i samma rum - i mitt tycke. Jag skrattade åt ditt inlägg Clary, för det är ungefär samma som jag känner inför vaxduken.. Skäms

Scchh Jeremina, inte skvallra för vännen.. TystFlört

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

 

[Jeremina]
4/16/10, 2:46 AM
#6

#5 Jag ska inte skvallra men jag kan ge honom era råd och säga att de enbart är mina, eller? Flört

Annons:
Conquest
4/16/10, 3:00 AM
#7

På min skärm är den ca 12 x 18 cm. Helt OK, men med en fet guldram.

JohannaMax
4/16/10, 10:54 AM
#8

Jag är ju lite enfärgad av mig o vill ha "rena"väggar o sen "pynta" väggarna istället (vilket iof aldrig blir av eftersom jag inte får upp tavlorna…) Jag skulle nog få ett utbrott i ett så mönstrat rum. Kanske som en fondvägg?

Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Tuva-Lena
4/17/10, 2:43 AM
#9

Ja det skulle bli skitsnyggt Johanna, en fondvägg och de andra väggarna i vitt kanske..? Väldigt behagligt. Jag är också som du, vill ha rena väggar och hellre inreda med kompletterande färger.

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

 

Hellas
4/17/10, 11:41 AM
#10

Jag skulle ta vita luckor och nästintill enfärgade tapeter.
Då har man oändliga möjligheter att använda olika färger på dukar, blommor och tavlor.

//Hellas

Medarbetare på http://spiritualism.ifokus.se/

Tuva-Lena
4/17/10, 11:52 AM
#11

Precis så går mina tankegångar också, men en fondvägg kan göra susen, speciellt i ett lite större rum kankse för att få det att krympa en aning. Väldigt stora rum kan ge en känsla av ödslighet, speciellt om väggarna är enfärgade dessutom.

På måndag ska jag titta på en "arkitektritad" villa. Den är gammal, men väldigt personlig och står på samma gata som där jag växte upp. Dåvarande "stadsarkitekten" ritade den.. Tungan ute

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

 

Hellas
4/17/10, 11:53 AM
#12

#11 Spännande Tuva, finns det bilder på Hemnet eller så?

//Hellas

Medarbetare på http://spiritualism.ifokus.se/

Upp till toppen
Annons: