Annons:
Etikettformer
Läst 2714 ggr
[Jeremina]
3/22/10, 4:19 PM

Denna vas

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vad känner ni för denna vas?

Annons:
JohannaMax
3/22/10, 6:44 PM
#1

Inget för mig! Lite för rörig, "trasig".

Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Tuva-Lena
3/23/10, 12:02 AM
#2

Inte min stil heller, men det är väl en 60-talare antar jag, ser ut som en "designvas" så säkeret är den värdefull. Men inte i mitt tycke heller.. för "skrikig" på nåt sätt.Tyst

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

 

[Jeremina]
3/23/10, 12:30 AM
#3

Den är skrikig tycker jag med men den står på min bokhylla och jag vet inte vad jag ska göra med den!

Denna kommentar har tagits bort.
Conquest
3/23/10, 12:39 AM
#5

"Råka" tappa den. Öjdå?

[Jeremina]
3/23/10, 12:41 AM
#6

#5 Det vill jag inte för den har min älskade svärmor haft!

Annons:
Conquest
3/23/10, 12:48 AM
#7

Och du ställer fram 10 andra hiskliga saker varje gång hon besöker er?

Nordann
3/23/10, 2:06 PM
#8

Om du har fler saker i liknande stil,som passar ihop med denna vas kan det bli snyggt att samla dem på ett bord eller en hylla.Jag tror det skulle bli snyggt mot en vit bakgrund men det kan bero på att jag gillar vita möbler (har alltid gjort och vet inte varför).

[Jeremina]
3/24/10, 1:36 AM
#9

#7 Hon är död sedan 10 år tillbaka!

#8 Tack för förslag och jag tror jag ska ha dem i vårt torp där de passar bättre dessa gamla vaser eller så ger jag dem till en loppis!

filuring
4/6/11, 12:35 PM
#10

#9 Om jag var du skulle jag ställa den där du inte har så mycket annat. Jag tror att den skulle bli snygg i ett rum där du har mycket vitt! Den är ju väldigt speciell och jag tror bara den blir ännu rörigare om du ställer dne ihop med fler röriga vaser…

Jag skulle ställa den där den är "ensam" kanske med vita plastblommer i ?

Fånga inte dagen släpp den fri!

Att vara modig är inte att vara orädd utan att trots sin rädsla ändå stå kvar!

Clary
4/6/11, 5:34 PM
#11

Inte en vas som skulle få vara kvar i mitt hem och inte ens med levande blommor i Flört

Medarbetare på Feng Shui och Indien

 

 

MaMaMade
4/6/11, 9:39 PM
#12

Det där röda fältet med gröna "blixtar" stör mig. Hade den varit helgul med ränder hade den varit tuff! Nu känns det som om den är "vass" o "blöder"…konstiga associationer man får…

Upp till toppen
Annons: