Annons:
Etikettkropp-och-själ
Läst 3884 ggr
Clary
4/9/10, 3:50 PM

Astrologi och Feng shui

Hur många av varje tecken behövs det för att byta en glödlampa?

Väduren - bara en men det måste bli gjort just nu!

Oxen - en, men först måste du övertyga honom/henne att glödlampan måste bytas.

Tvillingen - två naturligtvis men det kanske aldrig blir gjort för de måste diskutera vilken sorts glödlampa som ska användas, när den ska bytas, vem som ska göra det osv ända tills de blir distraherade av någonting annat

Kräftan - en, om det kan bli en familjesak av det annars kan de behöva år av terapi efteråt

Lejonet - kanske kan du får deras agent att göra det eller lejonet själv om du kan skaffa åtminstone 8 åskådare

Jungfrun - 1.00000000000 give or take 0.00000000001%

Vågen - bara en, eller två, ok antagligen kan en göra det om inte…kanske skulle det vara bättre som teamwork, eller vad tycker du?

Skorpionen -den informationen är reserverad bara för de initierade

Skytten - varför vill du byta glödlampa när du kan njuta av det naturliga ljuset ute?

Stenbocken - stenbocken är för viktig för att byta glödlampor. De slösar inte sin tid på såna här barnsliga saker heller.

Vattumannen - en, men h*n måste vänta på att planeterna står rätt

Fiskarna - glödlampa? vilken glödlampa? Oh, den, kanske kan jag byta den med sinnets kraft?

Som ni förstår är detta bara på skoj eller………..

Hittade det hos FengShuifor Us.com

Medarbetare på Feng Shui och Indien

 

 

Annons:
[Jeremina]
4/9/10, 4:20 PM
#1

Måste skratta för det stämmer in på en del av mina nära och mig själv…tack för det!

Nordann
4/9/10, 4:24 PM
#2

På mig stämmer det inte alls.Jag är Stenbock och både byter glödlampor och pysslar med Feng Shui (plus en del annat tok).

Clary
4/9/10, 5:09 PM
#3

På vissa stämmer det väldigt bra och på andra inte. Det kan ju bero på hur planeterna står i ditt horoskop, jag ska inte veckla in mig i det för det var länge sen jag pysslade med den biten, men det kan ju vara så att soltecknet står ensamt och då blir påverkan inte lika stor som om du har många planeter i ett tecken.

Medarbetare på Feng Shui och Indien

 

 

Pagan
4/9/10, 6:10 PM
#4

jag kan nog byta glödlampa - tekniskt sätt - men sedan behöver jag lugn och ro en stund, det är ju faktiskt så att det är en svår traumatisk upplevelse det här. Jag kan ju falla, kan ju slå mig, kan ju råka slå i huvudet. Nä nu blev det jobbigt. Snyft. Kan INGEN hjälpa mig. Ska jag behöva göra allt själv??Ska den skruvas åt höger? Nemen sååå jobbigt. Ont i armen oxå. var är stegen. Nä jag ger upp. Snyft.

Gissa vilket tecken jag ärSkrattande

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Tiana
4/9/10, 6:38 PM
#5

Hahaha! Jag är nånstans i gränsområdet vattuman/fisk och särbon är en tvilling. Kan ni tänke er hur vi har det? Flört

Clary
4/9/10, 7:13 PM
#6

#4 Kan du vara våg möjligen Oskyldig

#5 Levande ljus kanske är en lösning………Flört

Medarbetare på Feng Shui och Indien

 

 

Annons:
Pagan
4/9/10, 7:28 PM
#7

kräfta med tarapi besök efter uträttat värvFoten i munnen

Nej, på mig stämde det inte så bra. Är en riktig allfixare och klarar det mesta. Glödlampa - piece of cakeSkrattande

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Conquest
4/9/10, 7:51 PM
#8

De riktigt smarte som Tvillingar och Skyttar kan inte bara byte lampan rakt av, men byter den mot en energisparlampa eller om de har råd, en LED-lampa.

Clary
4/9/10, 7:58 PM
#9

#8 Under förutsättning att de klarar av att ta beslutet ja Flört

Medarbetare på Feng Shui och Indien

 

 

Tiana
4/9/10, 9:40 PM
#10

PÅ mig stämmer det verkligen. Jag kan göra allt men allt runt omkring måste stämma så jag får något gjort Skrattande

Conquest
4/9/10, 10:11 PM
#11

Stämmer inte alls på oss, men jag ska plagga den till Humor i Fokus. En nästan död sida.

PiteCarina
4/10/10, 12:11 AM
#12

Det var roligt! Skrattande

I min familj är det jag som byter glödlampor till 90% och inte vet jag om jag behöver övertygas om det? Obestämd Oftast är det till taklampan i sovrummet. Den verkar "äta" glödlampor?

Tuva-Lena
4/10/10, 2:53 AM
#13

Nej jag fixar nog det mesta själv så kräfta jag är, men roligt var det! Glad

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

 

Annons:
Tride
4/10/10, 7:11 PM
#14

#13 Jag också. CoolÄr kräfta med starkt inflytande från pluto (skorpio) samt tvillingarna. Kan gärna byta glödlampan snabbt i hemlighet mot en energisparlampa eller LED. Om familjen skall få veta bestämmer jag. Men de får gärna hjälpa till om de finns i närheten eller ge LED som julklapp, vilket jag fick den här gången.  Skrattande

Tride.

Sajtvärd på Indien.ifokus. Medarbetare på Andlig Utveckling

"Livet är inte lätt men intressant"  storafamnen

 

 

miffo
4/12/10, 1:44 AM
#15

Den var kul Clary Glad

Jag är en som fixar det mesta själv, men jag känner igen vägandet när det gäller val.

Vågen

kreativika
6/20/11, 2:34 AM
#16

Haha klockrent! Planeterna måste stå rätt ;)

Alla saker som skall göras har sina speciella tillfällen och jag kan sällan säga i förväg när det skall göras :)

Ni kan tänka er att min kräftmamma blev tokig på mig när jag kom med kommentaren "Jag plockar upp mina kläder från golvet när jag känner att det är dags för det" Hahhaha!

szirius
6/20/11, 11:21 AM
#17

haha, det här har jag missat.

Maken är skytt - stämmer ypperligt på honom. Jag är vattuman, och ja, jag väntar ofta in stämningen för att få saker gjordaFlört

Tride
6/20/11, 11:31 AM
#18

Fortfarande kul! Och trevligt att läsa vår annars så frånvarande Clarys inlägg. Vilket tecken var hon nu igen? Skorpion?

Till Stenbocken vill jag säga, att jag förstår att de visst byter glödlampor, och de gör det minsann ordentligt och enligt alla gamla och beprövade regler. De kan tom få koungens medalj för insatsen! Flört

Tride.

Sajtvärd på Indien.ifokus. Medarbetare på Andlig Utveckling

"Livet är inte lätt men intressant"  storafamnen

 

 

Clary
6/22/11, 12:15 PM
#19

Kul att se den här tråden uppe igen Skrattande

Tride, jag är ingen Skorpion utan en Våg Flört men med starkt inflytande från vissa andra……

Medarbetare på Feng Shui och Indien

 

 

Tride
6/22/11, 2:56 PM
#20

FörvånadGladTungan ute

Tride.

Sajtvärd på Indien.ifokus. Medarbetare på Andlig Utveckling

"Livet är inte lätt men intressant"  storafamnen

 

 

Annons:
stina63
7/12/11, 11:34 AM
#21

Hehe detta var roligt. Tänk vad det stämmer med de,Skrattande

Upp till toppen
Annons: