Annons:
Etikettofftopic
Läst 1878 ggr
JohannaMax
2010-04-01 14:47

Aprilskämt?

Har ni blivit utsatta för några aprilskämt i dag och i så fall vad?

Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Annons:
szirius
2010-04-01 15:57
#1

nej, men jag minns ett aprilskämt som etsat sig fast sedan jag var liten.Vi var på badhuset och min storebror kom utrusande från killarnas och sa att de hittat en död gubbe i bastun, att ambulansen var där och bar ut honom. Jag blev chockad och tyckte att det var så hemskt! Sen sa han " april, april, hahahha".Fy fasen vad arg jag blevSkrikandes.Och bilden av den döde gubben i bastun finns fortfarande kvar.Som ju aldrig fanns Tungan ute

Annars har mamma berättat att när hon var liten sa dem att om man satte en nylonstrumpa över tv:n så skulle det bli färgtv.Det var MÅNGA som kämpade med dessa nylonstrumpor, hahahaha.Vad roligt!

Tiana
2010-04-01 17:37
#2

En kusin försökte, men hon är lätt att genomskåda som tur är. Hon berättade för mig att det var smått på gång i December. Gick inte på det för hon vbar inte helt säker på fakta ;)

Tuva-Lena
2010-04-02 00:58
#3

Jag lurades på AB idag och sa att AB skulle delas upp i fler sajter eftersom ämnet alternativbehandligar är så omfattande - jo visst gick man på det, åtminstone en del.. Cool

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

 

[Jeremina]
2010-04-02 02:15
#4

#3 Och jag var en av dem som blev lurad SkämsFlört

JohannaMax
2010-04-02 12:38
#5

#3 Jag såg den men det gick jag inte på!Cool Annars klarade jag mig bra, ungarna är ju för små för att luras med mig än!

Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

PiteCarina
2010-04-02 21:30
#6

Jag klarade mig nog från att bli lurad. Isåfall ska det ha varit något aprilskämt i en tidning som jag fortfarande tror är en riktig nyhet. Men jag tror inte det.

Min sambo lurade vår dotter att hon var tvungen att gå i skolan Långfredag eftersom skolan räknat fel på antal skoldagar. Men hon höll sedan masken och sa att hon lurade oss genom att låtsas att hon gick på aprilskämtet! FlörtSkrattande

Annons:
Tuva-Lena
2010-04-03 00:41
#7

Ha ha, en för alla alla för en Carina! Nej jag tror att jag klarade mig, men som sagt det vet jag inte än. Kan vara någon artikel i dagstidningen kanske.. Tyst

Apropå nylonstrumpan farmför TV:n, den minns jag! Pappa o mamma skröt med att vi skulle få färg TV! Skrattande

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

 

Conquest
2010-04-04 01:47
#8

I filmannonserna i alla tidningar hade bolagen ett tips om 3D linser istället för 3D glasögon. 50:- paret. De kunde köpas i kassan.

Jag visade den för en kollega. Haha sade han, vem vill ha röda och blå linser på en dejt på bio? Han fattade inte den var fejk!

Upp till toppen
Annons: