Annons:
Etikettpraktiska-tips
Läst 1609 ggr
timmelin
2010-03-10 13:31

Hjälp

Hej alla goa vänner jag behöver hjälp av er.

Har ju som sagt adhd ( troligtvis) och nu har jag tappat tråden.  Vilket vi med adhd har en tendens att göra då och då. Satsar 100 % och sedan har vi ingenn kraft liksom kvar

Vill fortsätta att städa och röja. Men nu har jag tappat gnistan. Så hjälp mig att få igång den igen.

HJÄLP Glad

Annons:
Pagan
2010-03-10 17:08
#1

Lite Pagan Pepp pepp pepp. På med lite Iron Maiden kanske och börja längst till vänster där du just nu befinner digTungan ute 

Skämt å sido. Du kanske behöver vila lite oxå du flitiga Timmelin. Tag time out och bestäm en ny ordning och börja på måndag.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

SaJo123
2010-03-10 18:53
#2

Ta bara något litet…. Tex sängbordet.

Clary
2010-03-10 18:55
#3

Gnistan kommer och går för oss alla och du gick ju ut hårt Flört

När jag inte kommer igång gör jag gärna listor där det finns små saker, som att sy i den där knappen som saknas till att slita ur garderober och rensa. Visste ni förresten att i de flesta garderober så används 20% de resterande 80% bara hänger där ändå Förvånad

Medarbetare på Feng Shui och Indien

 

 

Pagan
2010-03-10 19:09
#4

Clary, det är nog sant och riktigt. jag har en garderob till sommar, en till vinter och en "än finns det hopp" den sista används inte alls. Där förvaras sådant som jag hoppas att komma iFlört

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

[Jeremina]
2010-03-10 22:16
#5

Jag har inte adhd men jag tappar också gnistan ibland men du den kommer tillbaka…Flört

[Gitsan]
2010-03-11 20:17
#6

Här är också en gnista som försvunnit, men jag tror den kommer tillbaks när vårsolen börjar lysa lite flitigare. Min fibro-trötthet gör också att det inte gnistrar lika ofta som jag vill, men "en sak i taget och var sak på sin plats"…

Annons:
Tuva-Lena
2010-03-11 22:14
#7

Jag säger som de övriga. Låt gnistan falna lite så kommer den tillbaka med stormsteg igen. Sätt ribban lite lägre till at börja med, Var man än läser om feng shui, så står det alltid att man inte skall gå ut för hårt för man har en tendens att tappa luften - det blir för mycket helt enkelt. Ta ett rum i taget och ta det rum som du känner mest inspiration i! Så att du får den där WOW-känslan! Tungan ute

Jag har feng shui:at i över ett år, men har inte kommit halvvägs än.. Skäms Du är alltså i gott sällskap timmelin. Flört

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

 

Upp till toppen
Annons: