Annons:
Etikettpraktiska-tips
Läst 1896 ggr
Clary
2010-03-05 12:08

Veckans tips

Att feng shui handlar om så mycket mer än bara rensning är vi väl alla helt medvetna om.

Ditt hem ska symbolisera vem du är, gillar du att resa är kartor och en jordglob bra tips.

Vill du ha förändringar i ditt liv använd dig av klara rena färger och frächa växter. Även tavlorna bör ha motiv som piggar upp, inga gråtande barn eller mörka motiv.

Det här är småsaker som också kan påverka din hälsa, du blir piggare av klara färger än av murriga, att se frächa vackra blommor gör dig glad.

Jag såg just mina sorgliga exemplar till krukväxter som jag nu ska pyssla om så att de får full fart igen Flört

Medarbetare på Feng Shui och Indien

 

 

Annons:
Tuva-Lena
2010-03-05 13:32
#1

Där sa du nåt Clary - krukväxterna ser verkligen ut att lida efter den här vintern! Mina elelement knäcker dem varje år, så jag förstår vilken kämpig tillvaro dom går igenom under vintern. Nu har jag börjat tillföra lite näring och vattnat igenom sommarblommorna - snart dags för omplantering och nytt liv!

Bra att du påminde mig - måste köpa jord idag! Glad

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

 

JohannaMax
2010-03-05 18:02
#2

Mina växter fick sig en omgång förra veckan så de ser hyffsat pigga ut nu.

Ett tips mot värmen från elementen är att lägga folie under växterna, då blir de inte så grillade.

Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Pagan
2010-03-05 23:08
#3

va smart Johanna, det ska jag prova. tack

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

[Jeremina]
2010-03-24 02:09
#4

Små förändringar hemma kan ge mycken välmående Flört

Upp till toppen
Annons: