Annons:
Etikettinredningstips
Läst 3243 ggr
Tuva-Lena
1/12/10, 7:37 PM

Fototapeter

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Åhh så läckra såna det finns!

Jag sparade ner två st i färger som faller mig på läppen. Den här gröna är lite bredare, 3,70 eller vad det var och den följande var bara 1,80 ca. Men titta vilka underbara färger! Tungan ute

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

 

Annons:
Tuva-Lena
1/12/10, 7:43 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Här kommer en som går i mörk rosa, och de blir nog en sån för min del. Visste ni förresten att hjärtchakrats färger är antingen grönt eller rosa..?

Njut nu av den ljuva tapet.. Kyss

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

 

JohannaMax
1/12/10, 7:46 PM
#2

Vilka fina!!!

Tvåan blev min favorit med, den första är väl en kiwi? Det blev ett fint ljus i kiwin

Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Tuva-Lena
1/12/10, 7:50 PM
#3

Ja visst är den fin? Kanske den gröna färgen sticker ut lite mycket, men ihop med svarta och vita möbler, och ljusa väggar.. va? Tungan ute inte dumt alls eller hur? Flört

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

 

Clary
1/12/10, 8:54 PM
#4

Tvåan blev min favorit också men det beror helt på i vilken omgivning de är. Om bara inte hyresvärden var en så grinig typ………skulle vara snyggt Obestämd

Medarbetare på Feng Shui och Indien

 

 

szirius
1/12/10, 10:20 PM
#5

jättefina båda två, men ettan är lite väl energistark kanske?Tvåan passar nog bättre i ett behandlingsrum…

( ja, det om hjärtchakrat visste jagFlört - har tom spelat in en guidad chakrameditation för några år sedan kommer jag på nuFörvånad, undrar vart den tagit vägen…Obestämd)

szirius
1/12/10, 10:22 PM
#6

Är du händig ( äh, så klart du är!)  finns det ju annars många fina schabloner att måla nu, eller om du skissar upp för hand själv? Det blir jättefint och är rätt enkelt - och definitivt MKT billigareFlört.

Tex enkla stora blad som får gå i en och två nyanser mörkare/ljusare än själva väggen.

Annons:
Tuva-Lena
1/12/10, 11:13 PM
#7

#6 Jag har tänkt på schabloner också, men dom jag har sett har inte fallit mig i smaken riktigt. Annars är din idé ett otroligt bra tips, men du, det finns ett rum till.. Flört

Jag skall visa det sedan tänkte jag. Där vill jag måla ljusa väggar också - en färg som går lite åt varmt gul eller sandnyanser, väldigt diskret. Där skulle man kunna lägga in såna schabloner - och gärna stora blad som du föreslår. Tungan ute

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

 

abbis
1/13/10, 10:42 AM
#8

#7 du kan göra egna schabloner bara köp plastfilm och en skalpell*L*

En krukmakare och bloggare http://krukmakerihemjord.blogspot.com/

Tuva-Lena
1/13/10, 12:26 PM
#9

Nä, du kan göra egna schabloner abbi - inte jag. Skrattande Eller jag har aldrig provat rättare sagt.. Plastfilm och skalpell sa du, går det lika bra med selleri tror du? - för jag har ingen skalpell.. Obestämd Men du, jag kan ta mattkniven - den är vass som attan! Tungan ute

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

 

abbis
1/13/10, 2:38 PM
#10

# ha ha ha ..vill du ha hjälp

En krukmakare och bloggare http://krukmakerihemjord.blogspot.com/

Upp till toppen
Annons: