Annons:
Etiketthallen
Läst 3169 ggr
Clary
12/8/09, 12:23 PM

Hallen börjar bli klar

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag har hållt på ett tag med min hall för att få den som jag vill.

Tidigare stod städskåpet i hörnet och hur kul är det att mötas av ett städskåp? Det har nu fått flyttat ut och på min resa hittade jag de krokar som jag ville ha istället för den vanliga hatthyllan.

Vad tycker du, ser det ok ut, har du någon idé till ytterligare förbättring? Alla förslag mottages med tacksamhet Flört

Medarbetare på Feng Shui och Indien

 

 

Annons:
Clary
12/8/09, 12:24 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Det här är vad som möter mig istället för städskåpet

Medarbetare på Feng Shui och Indien

 

 

szirius
12/9/09, 10:28 PM
#2

fina krokar!Glad Du gillar elefanter ser jagFlört.Elefanten säger :

dela med dig av din visdom.Min gåva till dig är att vara lärare.Skrattande

Tuva-Lena
12/9/09, 10:46 PM
#3

Det blev jättefint Clary! Vilken fantasi du har! Glad Du har som jag, minimalistisk smak - skulle man kunna säga, yin som vi båda är..Kyss Jga gillar helt klart din lösning!

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

 

Clary
12/11/09, 9:40 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

Roligt att ni gillar det Skrattande

Elefanterna är ett gemensamt val, vi har båda en viss förkärlek för dem.

Jag ville ha något som inte finns i varje hem och hade för mig att jag sett elefantkrokar i mässing på tibetanska marknaden med nej, det var allt möjligt annat men ingen elefant. Lite småbesviken kom jag tillbaka till "min gata" och står och pratar med en av killarna som säljer trägrejer och vad ligger på hans bord, jo mina krokar Förvånad

Efter en del förhandlingar kom vi överens om priset och krokarna blev mina SkrattandeSkrattande

En bild på vad han har för smått och gott bidrar jag med också Flört

Medarbetare på Feng Shui och Indien

 

 

JohannaMax
12/11/09, 12:10 PM
#5

Jättefint Clary! Helt klart bättre än ett städskåp.

Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Clary
12/11/09, 12:26 PM
#6

Tack Johanna Skrattande

Medarbetare på Feng Shui och Indien

 

 

Annons:
Tiia
12/13/09, 6:51 PM
#7

Mycket snyggt,ClaryGlad

Clary
12/13/09, 6:55 PM
#8

Tack Tiia. Inte undra på att det kan ta sin lilla tid att bli klar när jag måste förlägga shoppingen till Goa men jag får ju offra mig FlörtSkrattandeSkrattande

Medarbetare på Feng Shui och Indien

 

 

Tuva-Lena
12/14/09, 12:59 AM
#9

#4 Oj så mycket fina saker! Kanske kunde skicka med dig en beställning nästa gång du åker ner..? Skulle vara så fint att ha på praktiken.. Förvånad vad heter träslaget? - mycket vackert! Kyss

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

 

Clary
12/14/09, 7:23 AM
#10

Rosenträ och valnöt är det de använder mest och ja, det finns många fina saker. Brukar ha en och annan beställning när jag åker. Har en ganska lustig packning för när jag åker ner är det choklad, cd, hjortronsylt och annat som har svensk anknytning och badkläder. När jag åker hem är det kryddor, träsaker och tibetanska plädar kan även slinka med lite gardintyg. Sen brukar det finnas Bebinca en slags pannkakstårta, indisk korv och rökelse. En doftande resväska blir det Flört

Medarbetare på Feng Shui och Indien

 

 

Upp till toppen
Annons: