Annons:
Etikettrensning
Läst 1497 ggr
szirius
2009-09-25 00:39

höst -rensning

Jahapp, då har jag själv gjort om detta misstag att bli för ivrig när andan väl finns och börjat rensa i flera rum samtidigt…Skäms

 Sen kommer vardagen ikapp med tider och saker att göra, och rummen blir stående med urplockade garderober och sorteringshögar och bokhögar som ska ges bort osv….hu, jag mår inte bra av att vara mitt i denna röra…

Men jag vet att snart kommer lust och tid igen och efteråt är det SÅÅ skönt att ha fått det bortgjort, eller hur? Flört

Fast denna helg blir det inte, för då är det stor släktträff på mannens sida!Glad

Har ni fått någon sån här höst -rush ännu? ( jaja, höst och höst, vi var och badade i måndagsCool)

Annons:
szirius
2009-09-25 00:41
#1

Jo, just det -igår skurade jag både ugnen och kylskåpet - det händer ju inte allför ofta precisOskyldig - men man känner verkligen att det är en bättre energi att titta in i kylen nu ,där allt är rent och sakerna är organiserade och inga gamla syltburkar finns kvar.Glad

Härligt!

[Jeremina]
2009-09-25 02:05
#2

Men du får nog ta det lite lugnare om du ska han någon energi kvar till Jul…hihi! Kramar från Jeremina som förstår dig i alla fall! Glad

Tiana
2009-09-25 14:09
#3

Själv saknar jag energin just nu. Har alltid en svacka i början av hösten, men sen brukar jag komma igång på allvar igen ;)

[Jeremina]
2009-09-25 16:32
#4

#3 Det är du nog inte ensam om…..Flört

Tuva-Lena
2009-09-26 00:32
#5

Tänk vad olika vi är? Jag får alltid massor av energi just på hösten. Under sommaren är man ute mest hela tiden och det blir inte mycket gjort, men när mörkret kommer tillbringar man mer tid inne, som är ganska mysigt egentligen, och då kommer lusten att förändra..

Ha ha szirius, vem känner inte igen sig? Skäms På övervåningenhar jag "inrett" min nya vind, d v s det står grejer överallt just nu, bl a soffan som skall kläs om. Tyst

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

 

szirius
2009-09-28 19:09
#6

#2 hihi, njae jag funkar nog inte så, att jag kan "spara på min energi" tills den behövs.Har försökt med det, men den finns när den finns, liksom.

#5 skönt att man inte är ensam då…hihi…fast man " borde veta bättre" efter alla omgångar, hahaFlört.

Jovisst är det mysigt att det börjar bli lite mörkare på kvällarna, jag tänder ljus och sätter på musik och pysslar på här hemma.Glad

Den här tidiga hösten( eller sensommaren som vi fortfarande har)  då får jag vanligtvis extra energi.Som lärare är det ju "början på året" för mig.Hösten är mitt nyårFlört.

November och mars brukar vara mina trötthetsmånader…

Annons:
Upp till toppen
Annons: