Annons:
Etikettmatrum
Läst 1698 ggr
[Jeremina]
9/21/09, 10:23 PM

Nya gardiner i matrummet!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Idag har jag satt upp nya gardiner i mat-allrummet och jag känner mig så nöjd. Av bitarna som blev över efter upplägg sydde jag ett kuddöverdrag.

Annons:
Clary
9/21/09, 10:29 PM
#1

Så varmt och ombonat det ser ut och vad fina dina hemtrevnader är, blir sugen på att köpa mig några och ställa i köket Glad

Medarbetare på Feng Shui och Indien

 

 

[Jeremina]
9/21/09, 10:31 PM
#2

#1 Jag får mycket beröm för mina hemtrevnader för jag får till de så stora och fluriga och de bara växer och växer. Flört

Clary
9/21/09, 10:33 PM
#3

#2 Det förstår jag och missarna äter inte upp dem för dig? Undrar just om min Tass kan låta bli Obestämd

Medarbetare på Feng Shui och Indien

 

 

[Jeremina]
9/21/09, 10:36 PM
#4

De får vara ifred men en av kattorna kan frisera ibland men bara lite och det gör bara blommorna gott då! Skrattande

Clary
9/21/09, 10:38 PM
#5

Va bra, lite tuktning är säkert bara bra Flört

Medarbetare på Feng Shui och Indien

 

 

Tuva-Lena
9/22/09, 2:09 AM
#6

Åh det ser så hemtrevligt ut hos dig Jeremina! jag tror att det är dina varma energier som smittar av sig på omgivningen jag.. Flört Katterna är förstås också till stor hjälp. Apropå katter, så ringde en tjej i byn o frågade om jag ville ha en liten misse till av henne.. Alla är långhåriga "den här gången också", sa hon - det lovade hon sist också, men lillkillen min är korthårig han. Ja men sa hon, har han inte fått sin långa päls än då..? SkrattandeFlört

Nog blir jag sugen, en liten ulltuss till att gosa med vore inte dumt. Annars tar hon bort alla på söndag - mamman också.. Gråter Usch va trist att katter står så lågt i kurs, det är ju ett liv det också..sorgligt.

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

 

Annons:
Hoppfull
9/22/09, 10:49 AM
#7

Det ser verkligen jättemysigt ut hos dig Jeremina! Glad

Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?

Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

[Jeremina]
9/22/09, 10:12 PM
#8

#6 Varma nergier..tack….SkrattandeDet är synd att det inte finns hem för alla katter….Gråter

#7 Tack…vi trivs väldigt bra hemma….Flört

Tiana
9/28/09, 12:57 AM
#9

#6 Men varför kastrerar hon inte bara?

Nåja för att väga upp det lite kan jag berätta att jag har en nyinkommen liten dam här hemma som gömmer sig under badkaret. Hon fångades in efter att ha levt ute sina tre första månader. Stackarn var sååå hungrig och nu äter hon glatt allt som ställs fram. Ett liv är räddat Skrattande

Ber om ursäkt för trådkapningen.

Gardiner står på min att-göra-lista med. Tack för inspiration!

[Jeremina]
9/28/09, 1:15 AM
#10

#9 Det gör inget för katter har jag själv 3 st och de är alla kastrerade. Vad härligt med lillkissen…lycka till!

Jag bjuder så gärna på gardininspiration så! Flört

Upp till toppen
Annons: