Annons:
Etikettövrigt
Läst 1544 ggr
Tuva-Lena
9/16/09, 7:43 PM

Fyndat!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag tillhör den där lata skaran som inte tycker om att köpa kläder, utan oftast skickar jag efter dom istället. Skäms Härom veckan skickade jag efter lite kläder från Ellos och då fick jag fyra glastallrikar och assietter som premie. Dessutom kunde jag beställa fyra till av båda för 79 kr.

Idag kom dom och visst är dom väl fina? Rena rama feng shuin dessutom! Flört

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

 

Annons:
[Jeremina]
9/16/09, 7:58 PM
#1

Mycket fina. Flört

Jag är också lat vad det gäller att handla kläder. Men jag skickar inte efter för jag tycker det är svårt med storlekar på distans!

Clary
9/16/09, 9:28 PM
#2

Jättefina, helt i min smak Skrattande

Jag gillar inte heller att springa i affärer, brukar handla från La Reudote och har haft tur när det gäller storlekar, det är bara längden på byxor som aldrig stämmer, så är det när man är kort i rocken Flört

Medarbetare på Feng Shui och Indien

 

 

Tuva-Lena
9/16/09, 11:36 PM
#3

Samma här Clary. Lite kort i rocken men annars brukar jag ha tur med storlekarna, och La redoute tillhör också mina favoriter. Har du sett extraerbjudandena dom har i höst? Brukar dessutom handla allt på internet. Så behändigt och lite billigare dessutom.

#1 Jodå, det kan vara lite utav pokerspel att skicka efter, men väldigt ofta blir det bra för min del. Och sååå spännande att få öppna paket! Skrattande

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

 

Hoppfull
9/17/09, 12:06 PM
#4

Förr skickade jag efter emellanåt men inte nu längre. Jag är för kort och bred för att få det att funka. Avskyr att gå i affärer (mest pga min kroppsform) men det är ändå bättre där jag får prova. Därför handlar jag nästan inga kläder…

Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?

Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

[Chakra]
9/17/09, 5:43 PM
#5

#0 Är tallriken svart och assietten mönstrad Tuvan?

Tuva-Lena
9/17/09, 9:04 PM
#6

#5 Precis så är det chakra fast det är svårt att se kanske. Det gråa med rankan är assietten och faten är helsvarta ..Glad

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

 

Annons:
Hoppfull
9/17/09, 9:20 PM
#7

Aha, jag trodde att det där var en… de var eller är jättefina!

Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?

Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

[Chakra]
9/17/09, 9:40 PM
#8

Jag tycker bäst om de svarta tallrikarna.Dom gör sig maten så bra på!

Tuva-Lena
9/18/09, 2:06 AM
#9

Ha ha, ja maten är ju det viktigaste egentligen, men visst är det mysigt att få sätta sig vid ett bord där dukningen är genomtänkt också? fast skall det vara bra feng shui så ska väl maten vara väldigt färggrann till de här faten.. Flört

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

 

Upp till toppen
Annons: