Annons:
Etikettmatrum
Läst 1666 ggr
[Jeremina]
9/16/09, 7:26 PM

Idag

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Så här ser mitt fönster ut idag…jag kan sitta vid matbordet i allrummet och mysa med yngsta katten "som sitter i fönstret" och min utsikt ute på byn!

Jag känner mig lyckligt lottad!

Annons:
[Jeremina]
9/16/09, 7:40 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Glad Utsikten ute!

[Jeremina]
9/16/09, 7:42 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Katten på bordet beundrandes min Gladiolus som jag fått! Skrattande

Tuva-Lena
9/16/09, 7:53 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

Ja, jag håller med dig Jeremina, du är lyckligt lottad som har en sån fin utsikt. Kyss Jag brukar också tänka på det när jag sitter ute på verandan på morgnarna och tittar ut över landskapet. Så borde alla människor få ha det. Glad Fåglarna, korna som råmar på avstånd, trädens sus och alla goa dofter. Nu börjar dessutom träden att skifta i sina härliga höstfärger..

Så här ser det ut utanför mitt köksfönster. Bilden är tagen på midsommarnatten kl 1,30 Oskyldig

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

 

[Jeremina]
9/16/09, 7:56 PM
#4

#3 Så vackert Tuva-Lena! Jag kan nästan tro att jag sitter där nu! Flört

Clary
9/16/09, 9:30 PM
#5

Helt underbara bilder tjejer.

Jag har tyvärr inte så fin utsikt här men det kanske kommer Flört

Lillkissen smakar inte på blomman då? Min Tass äter gärna lite på alla blommor som kommer in men bäst smakar förstås ampelilja Flört

Medarbetare på Feng Shui och Indien

 

 

Tuva-Lena
9/16/09, 11:43 PM
#6

#5 Jaa, ampelliljan ja! Den får sig ett gnag då och då här hemma också. Värst är det när de nya skotten kommit, som räcker ända ner till golvet… Skrikandes och blomman far i golvet! Aja Kissen!

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

 

Annons:
Clary
9/17/09, 9:38 AM
#7

Satte många skott i våras så han har två stycken som är hans. De jag har hängt i amplar får vara i fred än så länge Skrattande

Medarbetare på Feng Shui och Indien

 

 

Tuva-Lena
9/19/09, 11:48 PM
#8

#7 Kissen din har det bra han, egna blommor till och med. Flört

Idag har jag gjort tvål på olivolja och cocosfett. Dessutom skall man tillsätta vatten och kaustiksoda. Doftade i med rosenträ och ylang ylang på slutet. Blev lyckat så nu skall dom bara ligga och mogna en månad. Sedan var jag ute i värmen, vilket kalasväder vi har haft! Glad

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

 

Clary
9/20/09, 8:06 PM
#9

#8 Har en bortskämd kisse men å andra sidan är det bättre att han äter på "sina" blommor och låter bli mina (än så länge) Dina tvålar är bara så härliga och när det är ylang ylang i dem så kan jag sniffa på dem hur länge som helst Kyss

Medarbetare på Feng Shui och Indien

 

 

Upp till toppen
Annons: