Annons:
Etikettkropp-och-själ
Läst 1812 ggr
Tuva-Lena
2009-06-23 00:38

Feng shui - matta

Vad tror i om en sån? Ligga på en matta och samla på sig den Qi kraft vi behöver för att må bra..?

Feng Shui Energy Mat

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

 

Annons:
Dojdan
2009-06-23 00:46
#1

Jag blir väldigt misstänksam mot sånt där… speciellt när dom tar hutlöst mycket pengar för det. Jag tror att man kan samla sin enegri på bättre (och billigare!) vis.


Tuva-Lena
2009-06-23 15:01
#2

Vet du Dojdan, det tror jag också. Synd att man utnyttjar en filosofi på fel sätt. Skall man uppnå resultat så krävs det ju alltid en egen insats för jag tror inte på genvägar - inte om man har ett seriöst intresse. Kanske som ett komplement..? Obestämd

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

 

JohannaMax
2009-06-23 16:58
#3

Håller med er andra…

Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

flowergirl
2009-06-23 23:53
#4

Men åå den va ju inte ens snyggFlörtmen vem vet…på tal om det så kan jag avslöja att jag har en feng shui fåtölj numera här hemma, hi hi,

Fick ärva en gammal sammets fåtölj från min mormor som jag med nöd och näppe fick plats med i mitt sovrum. Tyckte först att den såg lite mal äten ut men senare när jag slog mig ner och kände efter så kom en otroligt skön och lung känsla över mig.

Kanske är det placeringen eller den mycket oväntade sköna komforten som får mig "komalugn" men någonting är det i allafall. Den står med ryggen mot i ett hörn där det är  snedtak och jag ser genom  hela rummet och vidare ut genom ett fönster.

Det känns som att sitta i en trygg famn, och det kan ju behövas lite då och då………kram Flowergirl

Clary
2009-06-25 21:56
#5

Den "mattan" avstår jag gärna från att köpa Flört

Flowergirl, att få känna att man sitter i en trygg famn, bättre kan man väl inte beskriva feng shui känsla Flört låter himla skönt.

Kramen

Medarbetare på Feng Shui och Indien

 

 

Dojdan
2009-06-26 15:45
#6

Jag vill också ha en sån fåtölj! :)


Annons:
Upp till toppen
Annons: